dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

۲۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زنان زمان و پول زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد بدن می کنند. شرکت های آرایشی دائماً محصولات جدیدی را برای از بین بردن موهای زائد معرفی می کنند ، به همین دلیل لیزرهای خانگی برای موهای زائد نیز تولید کرده اند.

مناطق خاصی مانند زیر بغل ، پاها و خط بیکینی به طور ذاتی محلی است که موهای زائد در هر فرد رویش می کند. پس از موفقیت لیزر ، می توانید این وظیفه بهداشتی را برای همیشه از لیست کارهای خود حذف کنید.

طبق تحقیقات اخیر و گزارش انجمن جراحان زیبایی ، دستگاه لیزر خانگی موهای پس از تزریق بوتاکس و ژل که پزشکان در مطب انجام می دهند ، سومین عمل رایج با تهاجم بسیار اندک است. اما مانند اکثر درمان های پوست و زیبایی ، لیزر موهای زائد گران است.

این درمان معمولاً بعد از دو تکرار نتایج را نشان می دهد و ممکن است تا 6 جلسه تکرار شود تا نتایج دائمی و طولانی مدت به دست آید. نتایج لیزر موهای زائد معمولاً در صورت انجام با لیزرهای معتبر و بدون دستگاه های پالس (لیزر خانگی) پایدار است ، اگرچه برخی افراد سالی یک یا دو بار به جلسه یادآوری سالانه نیاز دارند.

 

 

کارکرد دستگاه ال ای دی تراپی چگونه است:

یکی از مشکلات قرار گرفتن در معرض آفتاب و آلودگی ، تسریع روند پیری در افراد است. این عوامل باعث تخریب کلاژن می شوند. کلاژن پوست را سالم نگه می دارد و چین و چروک را از بین می برد.

در LED درمانی ، از پرتوهای نور برای افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. با دیودهای ساطع کننده نور کار می کند که امواج نور کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند. این امواج باعث واکنشهای خاصی در پوست می شود که ظرفیت پوست را برای فرآیندهای طبیعی آن افزایش می دهد. به طور کلی این روش باعث طراوت پوست شده و علائم پیری را از بین می برد. LED درمانی گرمای دلپذیری را بر روی پوست صورت ایجاد می کند.

این روش کاملاً بی خطر است و عوارضی مانند زخم یا قرمزی ندارد. LED درمانی جدیدترین فناوری زیبایی است که برای درمان بعد از درمان این دستگاه محکم و راحت روی تخت می نشیند و نیازی به گرفتن و استفاده از دست ندارد. فناوری LED بهترین روش ترکیبی با سایر خدمات چرم است ، زیرا این دستگاه دارای 5 رنگ مختلف و عملکردهای مختلف است.

ال یی دی تراپی یا LED MASK به شما کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز جهت درمان انواع مشکلات پوستی هدیه میدهد که شدت نور ماسک در آن برای شما قابل تغییر است و نیز دارای تایمر تا ۶۰ دقیقه می باشد . رنگ های ال ای دی آن شامل قرمز آبی سبز زرد و سفید می باشد که در ادامه درباره تک تک رنگ ها و خواص آن خواهیم گفت.

 

دستگاه لیزر الکس آلما جدیدترین و موثرترین لیزر ها در فرآیند موزدایی دائمی برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف می باشد. این دستگاه مانند سوپرانو آیس مجهز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که میتواند با وجود این قابلیتتوان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. لیزر الکس با طول موج۷۵۵nm با عمق نفوذ بالا و انرژی ۲۰J/cm2 برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ، درون لایه اپیدرم نفوذ میکند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میشوند. در طول فرآیند درمان انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل میشود که بدون وارد نموندن آسیب به بافت های اطراف فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثرتر مو میشود.

دستگاه لیزر الکس آلما چگونه عمل می‌کند:

دستگاه لیزر آلما از یک سنگ گران‌بها به‌عنوان منبع خود استفاده می‌کند. لیزر الکس یک سنگ خاص است که بر اثر نوع نوری که به آن تابانده می‌شود تغییر رنگ می‌دهد.رنگ‌دانه‌های پوست و مو یعنی ملانین‌ها به‌شدت امواجی با این طول‌موج را جذب می‌کنند در نتیجه انرژی ساطع‌شده از لیزر الکس به‌ شدت توسط ناحیه‌ای که از ملانین اشباع‌شده است،جذب می‌شود مانند پــیــاز مــو و قسمت‌های اشباع‌شده از ملانین در پوست. جذب پرتوهای نور توسط ملانین‌ها باعث از بین رفتن سلول‌های حاوی ملانین می‌شود. این فرایند پایه‌ی از بین بردن موهای زائد است چرا که با آسیب زدن به تولید مو در ساقه از رشد دوباره‌ی مو جلوگیری می‌کند.

 

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزر

همانطور که اشاره شد در دستگاه Titanium از سه طول موج لیزر ترکیبی استفاده شده که به خوبی روی تمامی تیپ های پوستی و انواع موهای زائد صورت و بدن تاثیرگذار است و به خصوص برای پوست‌ های برنزه شده توصیه می ‌شود.

این قابلیت یکی از تفاوت های اصلی دستگاه Titanium با سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدل های مشابه خود هندپیس به کار برده شده در دستگاه Titanium است. این هندپیس یکی از بزرگ‌ ترین هندپیس ها در میان تمامی دستگاه‌ های لیزر موجود در بازار است و تاثیر مستقیمی روی سرعت اجرای درمان دارد. با وجود این هندپیس زمان انجام لیزر را می ‌توان تا 40 درصد نسبت به دیگر نمونه‌ های موجود کاهش داد.
از دیگر تفاوت های این دستگاه این است که درمان لیزر با دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود سیستم خنک کننده فوق العاده قوی عملا بدون درد انجام می شود چرا که سیستم خنک کننده در زمان تابش لیزر به خوبی پوست را خنک نگه می دارد و بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند.

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در کنار یکدیگر در دستگاه Titanium موجب شده تا این دستگاه بهترین کارایی را در مبارزه با موهای زائد از خود به نمایش بگذارد. همین تنوع کارایی برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته راحتی کار با آن، دستگاه لیزر Titanium را به یکی از به ‌صرفه ‌ترین دستگاه های موجود کرده است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع شما پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت که سرعت درمان مناطق وسیع در آن دو برابر است. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با کیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را تولید و ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

همان طور که مستحضر هستید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به پزشکان این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول مرغوبی را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ‌چنین قابلیتی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان ماهور طب آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

برنامه اخذ تابعیت توسط سرمایه گذاری یا اهدا وجه نقد برای شما و خانواده عزیزتان فرصت بسیارخوبی را فراهم می سازد. فرصتی که توسط آن توسط سرمایه گذاری ای که در دومینیکا انجام می دهید؛ طبق مقررات تابعیت این کشور را دریافت نمایید.

در حال حاضر دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از دو روش انجام می شود:

از طریق کمک بلاعوض به دومینیکا یا همان اهدای وجه نقد به دولت با شروع قیمت از ۱۰۰،۰۰۰ دلار.

از طریق خرید سهام در یکی از پروژه های تایید شده دولت به ارزش حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار.

ارزش پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا مطمئن ترین روش برای ساخت زندگی بهتر

 شما با پرداخت حداقل ۱۰۰ هزار دلار کمک به دولت دومینیکا میتوانید پاسپورت دوم خود را اخذ نمایید و ارزان ترین روش دریافت تابعیت و پاسپورت دوم در دنیا به شمار می رود.

پاسپورت دومینیکا مادام العمر و غیرقابل استرداد است یعنی اینکه شما بعنوان شهروند دومینیکا میتوانید از فرصت ها و مزایای زندگی در این کشور صلح آمیز استفاده نمایید و از تجربه زندگی با تمام شرایط رفاهی و بستر پیشرفت لذت ببرید.

یکی دیگر از محاسن تابعیت دومینیکا امکان تابعیت چندگانه و آزادی زندگی در خارج از دومینیکا است ونیازی به اقامت در دومینیکا قبل یا بعد از اتخاذ پاسپورت نخواهید داشت.

 

 

اطلاعات جامع درباره دومینیکا:

دومینیکا

دومینیکا کشوری جزیره ایی،در حوزه کاراییب امریکا و قسمتی از آنتیل کوچک بشمار می رود همچنین به علت طبیعت بکر و دست نخورده آن به{جزیره طبیعت کاراییب} معروف شده است.

پایتخت دومینیکا روسو است و واحد پول این کشور دلار کاراییب شرقی نام دارد.

مساحت دومینیکا هفتصد و پنجاه کیلومتر مربع است و براساس سرشماری که سال ۲۰۱۶ انجام شد حدود ۷۳هزار نفر جمعیت دارد.

اکثر افراد دارای مذهب کاتولیک رومی هستند و به زبان های فرانسوی و انگلیسی سخن میگویند؛همچنین دومین دریاچه جوشان جهان که به علت فعالیت های کوه های آتشفشانی به وجود امده در این جزیره قرار دارد.

حکومت دومینیکا دموکراتیک و مردم سالار است و اقتصاد آن بر پایه فعالیت های کشاورزی و گردشگری و مالیات بنا شده است.

این کشور دارای دو فرودگاه معتبر به نام های کنفیلد و ملویل هال است و از نظر زمانی چهار ساعت از تهران عقب تر است.

آب و هوای این جزیره گرمسیری همراه با باد های شمال شرقی و باران های شدید و سنگین است.

این جزیره بزرگترین جزایر بادگیر است و بلندترین کوه های کارائیب شرقی را دارا است.

همچنین مملو از مناظر آتشفشانی با جنگل های بارانی سرسبز،آبشارها،رودخانه ها، دریاچه ها وچشمه های آب گرم است.

همچنین دومینیکا برخلاف بقیه جزایر کاراییب ساحل هایش شلوغ و پر ازدحام نیستند

تمام دلایل ذکر شده سبب شده اند تا دومینیکا تبدیل به مکان مورد علاقه نویسندگان، محققان، عکاسان و هنرمندان شود.

در طی آخرین سمینار صنعت با حضور نخست وزیر دومنیکا،روزولت اسکریت و امانوئل نانتان ،رئیس واحد سرمایه گذاری،اعلام شد که دومینیکا قصد دارد توافقنامه سفر بدون ویزا خود را در سال ۲۰۲۱ تا ۲۵٪ افزایش دهد.

 

اعتبار پاسپورت دومینیکا

دارندگان پاسپورت دومینیکا در حال حاضر می توانند به ۱۴۳ کشور بدون ویزا سفر کنند که طبق گزارش اعتبار پاسپورت دومینیکا، برابر با ۴۲.۴٪ از ثروت جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی و ۶۷.۹٪ محبوبیت سفر اندازه گیری می شود.با افزایش ۲۵ درصدی تعداد کشورها ، اعتبار پاسپورت دومینیکا می تواند به مراتب قدرتمندتر شود.

چین قرار است یکی از جدیدترین موارد اضافه شده در لیست کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا باشد.

نخست وزیر اسکریت امیدواراست تا مذاکراتی که با چین و چند کشور که انجام داده را زودتر به نتیجه برساند. این نتیجه گیری به دلیل همه گیری ویروس کرونا در یک سال اخیر به تعویق افتاده است. همچنین شایان به ذکر است که چین به تنهایی میتواند ارزش پاسپورت دومینیکا را در تولید ناخالص داخلی از ۴۲.۴ به ۵۸.۳ و دسترسی به سفر جهانی از ۶۷.۹ به ۷۲.۴ افزایش دهد.

همچین اقدامی اعتبار پاسپورت دومینیکا را با جزیره همسایه گرانادا هم تراز می کند و دومینیکا درحال گسترش حضور دیپلماتیک خودش است و در سال های اخیر چندین دفتر جدید از جمه سفارت جدیدی در ابوظبی ( امارات متحده عربی) افتتاح کرده است.

علاوه بر این،از اوایل سال ۲۰۱۹،دارندگان پاسپورت دومینیکا قادر هستند به عنوان گردشگر به مدت ۹۰ روز بدون ویزا وارد روسیه شوند. و از اواسط ماه مه ۲۰۱۹،شهروندان دومنیکا همچنین می توانند بدون نیاز به ویزا به اوکراین سفر کنند.

در اول ژانویه سال ۲۰۲۰،ازبکستان توافق نامه بدون ویزا را برای افراد دارای پاسپورت دومینیکا به مدت ۳۰ روز ایجاد کرد.

لیست کشورهای بدون ویزا دائم درحال پیشرفت و افزایش است وهمچنین این کشور درحال تلاش است تا روز به روز به اعتبار پاسپورت خود بیافزاید.

 

مزایای پاسپورت دومینیکا

  • چارچوب قانونی و دارای پشتوانه، که می‌توانید از این که شامل شرایط کامل شهروندی می‌شوید اطمینان کسب نمایید. 
  • سفر بدون ویزا به بیش از 120 کشور.
  • بدون نیاز به سفر یا اقامت اجباری، می‌توانید زندگی منعطفی داشته باشید و با فرصت های سرمایه‌گذاری به کارآفرینی نیز فکر کنید.
  • دارای زبان رسمی انگلیسی.
  • رسیدگی سریع به پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن و رسیدن به پاسپورت دومینیکا به سهولت.

برای به دست آوردن شهروندی کشور دومینیکا، شما دارای دو روش جهت سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت هستید:

صندوق اقتصادی

این گزینه یک مشارکت یک‌باره و غیر قابل برگشت به دولت است. از این نوع مشارکت به عنوان کمک بلاعوض به دولت نیز یاد می‌شود که در ازای این نقش کمکی، دولت به شما اجازه دریافت حق شهروندی و پاسپورت دومنیکا را می‌دهد.

در گذشته این مشارکت باعث شده است که دومینیکا بتواند از انجمنهای خود در پروژه های زیر بنایی کلیدی حمایت کند و کشور را در مسیر ثبات بیشتر قرار دهد.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

هایفو اولترا

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

دستگاه هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

با این تکنولوژی فوق مدرن می توان به طور کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز (Focus) نمود، بدون این که هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد شود.

برای درک این مطلب می توان به همان مثال مشهور قدیمی نیز اشاره کرد که نور خورشید توسط یک ذره بین روی یک برگه کاغذ متمرکز می شود. با حرکت دادن ذره بین (عدسی) در جلوی نور خورشید به سمت جلو و عقب، می توانیم انرژی خورشید را در یک نقطه دلخواهی از برگه کاغذ متمرکز کنیم.

 

 

در هایفو نیز امواج اولتراسوند می تواند با شدت بالا به عمق دلخواه در بدن نفوذ کند و در آن ناحیه متمرکز شود، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافت های موجود در آن مسیر برسد. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

تابعیت

تابعیت به جایگاه رسمی و حقوقی گویند که منجر به برخورداری از حقوق شهروندی، گذرنامه و مهم تر از همه این ها حقوقی میباشد، که توسط دولت ها تضمین شده است. تابعیت رابطه ای سیاسی، حقوقی و معنوی است که فردی را به دولتی مرتبط و وابسته می گرداند که حقوق و تکالیف وی از طریق همین روابط تعیین می گردد.هایفو )


داشتن شهروندی یک کشور با نفوذ در جهان، از آن نظر مهم است که هنگام سفر به کشورهای دیگر و مواجه با مشکلات و مسائل حقوقی، کشوری که فرد تابعیت آن را دارد، در صورت داشتن جایگاه بهتر در جامعه بین المللی، می تواند نسبت به استیفای حقوق فرد و جلوگیری از ضایع شدن آن اقدام نماید.

واژه تابعیت (citizenship) و مشتقات آن همچون تبعه و اتباع که از موضوعات مهم حقوق بین الملل خصوصی است.
تابعیت، یک مفهوم اعتباری است که وابستگی یک شخص حقیقی یا حقوقی را به یک نظام سیاسی موسوم به دولت تایید می‌کند . تابعیت یک نوع وابستگی سیاسی را برای فرد درقبال جامعه ایجاد مینماید و ممکن است افرادی در جهان پیدا شوند که به دلایل مختلف از جمله جنگ ها تابعیت خود را از دست داده و تابعیت هیچ کشوری را نداشته باشند که به آنها بی تابعیت یا «آپاترید» می گویند . گفتنی است اشخاصی که فاقد تابعیت میباشند از حقوق اجتماعی وسیاسی محروم هستند.دستگاه هایفو اولترا فورمر )

تابعیت یک رابطه حقوقی است زیرا از آثار حقوقی مثل حقوق و امتیازات در نظر گرفته شده در قوانین و مقررات آن کشور برخوردار خواهد بود، یک رابطه سیاسی است چرا که ناشی از قدرت و حاکمیت دولتی است که فردی را از خودش می داند و در آخر یک رابطه معنوی است چراکه مربوط به مکان خاصی نبوده که شخص در آنجا زندگی می کند. مانند اینکه شما به عنوان یک فرد ایرانی به هرجایی از این کره خاکی سفر کنید بازهم ایرانی محسوب می شوید.دستگاه هایفو )

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد         لیزر خانگی موهای زائد   

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

آموزش تزریق بوتاکس طبق آمارهای جهانی پرطرفدارترین روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها است. سابقه‌ی استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از ۵۰ سال پیش باز می‌گردد؛ اما به کارگیری آن برای محو کردن خطوط پوستی ۱۵ سالی است که رواج پیدا کرده است. در این مقاله می‌خواهیم مطالب مهم و اساس علمی تزریق بوتاکس را بررسی کنیم و به متداول‌ترین سوالات شما پاسخ دهیم.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های متحرک صورت، حرکت عضلات است. پس اگر آن‌ها را فلج کنیم، خطوط صورت هم محو می‌شوند.

تزریق بوتاکس از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم بیشترین کاربرد را دارد. البته برای رفع خطوط بقیه‌ی بخش‌های صورت مثل خط اخم یا خطوط افقی پیشانی هم می‌توان از طریق تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کرد.

 

 

بوتولونیوم نوع A چیست؟

بوتولونیوم نوع A که تقریباً تمامی داروهای تزریقی بوتاکس از آن ساخته شده‌اند، نوعی ماده‌یِ سمی برای اعصاب یا نوروتوکسین است که می‌تواند عملکرد اعصاب را به طور موقت از کار بیندازد. عضلات ارادی بدن (مثل آن‌هایی که در صورت قرار دارند) در صورتی منقبض می‌شوند که پیام انقباض از طرف مغز و از طریق اعصاب حرکتی به آن‌ها برسد. در صورتی که در محل عضله، سم بوتولونیوم وجود داشته باشد، عملکرد عصب حرکتی مختل شده و عضله فلج می‌شود.

بوتولونیوم به صورت طبیعی توسط باکتری کلستردیوم بوتولونیوم تولید می‌شود. در حالتی که بوتولونیوم توسط باکتری تولید شود، یکی از کشنده‌ترین سم‌های تولید شده در طبیعت به شمار می‌رود. برای یک انسان ۷۰ کیلوگرمی، تنها ۷۰ میلی‌گرم از این سم می‌تواند کشنده باشد. بوتولونیوم همان سمی است که در صورت نجوشاندن غذاهای کنسروی، باعث بوتولیسم می‌شود که بیماری‌ کشنده‌ای است.

 

آیا تزریق بوتاکس ایمن است؟

نترسید! بوتولونیوم استفاده شده در داروی بوتاکس، خطرات سم اصلی که توسط باکتری تولید می‌شود را ندارد. به علاوه زمانی این سم کشنده است که وارد گردش خون ما شود. در استفاده‌های درمانی بوتاکس، تنها به صورت موضعی از این سم استفاده می‌شود.

از نظر سازمان FDA، وزارت بهداشت ایران و تقریباً تمامی سازمان‌های نظارتی درمان و سلامت، تزریق بوتاکس برای استفاده‌های درمانی یا جوانسازی پوست، ایمن و بی‌خطر شناخته می‌شود. به چند نکته‌ی زیر توجه کنید:

  • در کشور آمریکا، از سال ۱۹۸۹ تا سال ۲۰۰۳ تنها ۳۶ نفر بعد از تزریق بوتاکس دچار عوارض جانبی شدید شدند. ۱۳ نفر از این افراد، به دلیل مشکلات زمینه‌ای دچار عوارض شده بودند و مشکلات پیش آمده ارتباطی با تزریق بوتاکس نداشته است.
  • براساس مطالعات، تنها ۳ درصد از بزرگسالانی که تزریق بوتاکس دریافت می‌کنند، دچار عوارض جانبی شدید می‌شوند. در بسیاری از این موارد علت بروز عوارض، تزریق دارو به دست افراد غیرپزشک یا استفاده از مواد نامناسب است.
  • طبق پژوهش‌های انجام شده، خطرات تزریق بوتاکس به منظور زیباسازی و جوانسازی پوست، به شدت کمتر از عوارض بوتاکس در موارد استفاده‌های درمانی است. در آمار ذکر شده تقریباً تمام کسانی که دچار عوارض حاد شده بودند، تزریق‌های درمانی بوتاکس را دریافت کرده بودند. در مورد کاربردهای بوتاکس در ادامه مفصل صبحت کرده‌ایم.
  • دوز بوتاکس استفاده شده برای خطوط پوستی بسیار کم و بی‌خطر است. در استفاده‌های درمانی بوتاکس، از دوزهای بالاتری استفاده می‌شود؛ برای همین احتمال وقوع عوارض جانبی بیشتر است.

تاریخچه استفاده آموزش تزریق بوتاکس، تاییدیه‌ها و برندها

بوتولونیوم نوع A اولین بار توسط یک چشم پزشک به نام آلن اسکات برای درمان بلفارواسپاسم (اختلال انقباضی پلک) و سایر اختلالات عضلانی چشم مورد استفاده قرار گرفت. این کاربرد بوتاکس در سال ۱۹۸۹ توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) تایید شد.

آلن اسکات متوجه شد که در زمان درمان اختلال انقباضی پلک، شیارهای عمیقی که بین دو ابرو (خط اخم) قرار دارند به طور کامل ناپدید می‌شوند. در نهایت در سال ۲۰۰۲ سازمان FDA استفاده از  بوتولونیوم نوع A برای از بین بردن خطوط بین ابروها را تایید کرد. در سال ۲۰۱۳، استفاده از بوتاکس برای درمان چین و چروک‌های طرفین چشم‌ها (خطوط پنجه کلاغی) هم مورد تایید FDA قرار گرفت.

 در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴.۵ میلیون نفر از بوتاکس برای از بین چین و چروک‌های صورت استفاده کرده بودند. در سال‌های اخیر هم تزریق بوتاکس در صدر جدول روش‌های جوانسازی پوست جا خوش کرده است.

چرا در کارگاه آموزش لیفت با نخ شرکت کنم؟

امروزه افراد بیشتر از هر زمان دیگری در طول تاریخ به زیبایی، جوانی، طراوت و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهند و همراه به دنبال راهی برای حفظ جوانی پوست خود هستند. افتادگی پوست یکی از معضلاتی که افراد با افزایش سن با آن مواجه هستند، می‌باشد. با گذشت زمان، به دلیل افزایش سن تغییراتی در استحکام و کشسانی پوست که با تحلیل چربی، استخوان و غضروف همراه است، ایجاد می‌شود. این امر در نهایت به افتادگی پوست و تغییراتی در شکل صورت و ظاهر آن منجر می‌گردد.

داشتن پوستی صاف، درخشنده و بدون افتادگی یکی از مهم‌ترین المان‌های زیبایی در دنیای مدرن امروزی است. این موضوع به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مخصوصا وقتی سن 30 سالگی را رد می‌کنند تبدیل شده است، چرا که پس از سن 30 سالگی تولید کلاژن بصورت طبیعی توسط پوست به تدریج کاهش یافته و همان طور که گفته شد پوست خاصیت استحکام و کشسانی خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی می‌شود. در سالیان اخیر روش‌های زیادی برای جوانسازی و بهبود افتادگی پوست به جهان عرضه شده است؛ مانند آر اف نیدلینگ فرکشنال (نیدلینگ فرکشنال)، هایفوتراپی و لیفت با نخ

آموزش تزریق ژل

 

 

فیلرهای پوستی روشی محبوب برای تغییر شکل، فرم‌دهی، حجم دهی و کانتورینگ صورت است. فیلرهای پوستی یکی از سریع‌ترین و غیر تهاجمی‌ترین گزینه‌ها برای بیمارانی است که به دنبال جوانسازی و احیای ظاهر جوان خود هستند. فیلرهای پوستی با بازسازی عناصر اپیدرمی کلاژن، هیالورونیک اسید و الاستین، می‌توانند به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست که با افزایش سن از دست رفته کمک کنند. نتایج جوانسازی با فیلرهای پوستی فوری و عوارض جانبی حداقل است. این عوامل باعث شده تزیق فیلر به روشی پرطرفدار برای جوانسازی، زیبایی و بهبود فرم صورت در بین افراد مختلف تبدیل شود، همچنین ارائه خدمات تزریق فیلر سود زیادی را نیز نصیب ارائه دهنده‌گان این خدمات می‌کند. تزریق فیلر یکی از مهم‌ترین خدماتی است که افراد علاقه‌مند به فعالیت در حوزه زیبایی و پوست می‌توانند به مراجعان خود ارائه دهند و در قبال آن درآمد زیادی نیز حاصل کنند.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

دستگاه عضله سازی

 

دستگاه عضله سازی اتوماتیک یکی از بهترین دستگاه هایی است که امروزه برای عضله سازی از آن استفاده می شود، حتما تا الان نام دستگاه های Ems را شنیده اید، این دستگاه ها با استفاده از جریان الکتریکی اقدام به عضله سازی در بدن شما می کنند. حتما برایتان اتفاق افتاده است که در خیابان راه بروید و یک شخص با تناسب اندام دلخواه خود را مشاهده کنید و دوست داشته باشید که بدنی مانند بدن این فرد داشته باشید، با این حال زمان کافی را نداشته باشید که اقدام به ورزش کردن کنید، در این شرایط است که به دنبال راهی مناسب می گردید که بدون این که ورزش کنید و زمان زیادی را برای ورزش کردن بگذارید عضله های خود را بسازید.

بهترین راهی که برای انجام این کار از آن استفاده کنید استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک است، این دستگاه کمک بسیار زیادی به شما می کند که بتوانید بدون این که روزانه زمان زیادی را صرف ورزش کنید و یا این که ورزش های سخت انجام دهید عضله های خود را بسازید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول فوق العاده کاربردی بپردازیم.

 

 

 

دستگاه عضله سازی اتوماتیک چیست؟

دستگاه عضله سازی اتوماتیک در واقع یک دستگاه است که شامل لباس هایی مخصوص است که می توان آن ها را به قسمت های مختلف بدن وصل کرد، با وصل کردن این لباس ها به نقاط مختلف بدن از طریق الکترودهایی که در این لباس ها قرار داده شده اند جریان الکتریکی در بدن شما جریان پیدا می کند.

با شروع کار این دستگاه جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود مغز شما را تحریک می کند و مغز فرمانی را به تمامی عضلات بدن ارسال می کند و به این ترتیب تمامی عضلات شما منقبض می شوند، این انقباض های پی در پی که در عضلات شما رخ می دهد باعث می شود ورزش های بسیار سنگینی که ورزشکاران حرفه ای انجام می دهند در بدن شما شبیه سازی شود و به این ترتیب عضلات شما شکل مخصوص خود را بگیرند. استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از این مزایا به صورت جزئی خواهیم پرداخت تا بیشتر با این دستگاه و ویژگی ها و مزیت های فوق العاده آن آشنا شوید.

مزیت های استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک

همانطور که گفته شد استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد، یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه آن است که مدت زمان بسیار کمتری نسبت به بسیاری از ورزش های هوازی و همینطور سایر ورزش ها می گیرد و به همین علت مناسب افرادی است که علاقه زیادی به داشتن ماهیچه هایی عضلانی دارند ولی زمان کافی برای ورزش کردن را ندارند.

یکی دیگر از مزیت هایی که استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای شما دارد این است که با استفاده از این دستگاه ها می توانید حجم زیادی را نیز به ماهیچه های خود دهید، حجم دهی یکی از مهم ترین کارهایی است که بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان علاقه دارند که آن را انجام دهند روش های دیگری که برای این کار وجود دارند روش های خطرناکی هستند که دارای عوارض بسیار زیادی هستند به همین دلیل استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای این کار بسیار مفید است. یکی دیگر از مزیت ها و کاربردهای استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای لاغری می باشد، افرادی که دچار اضافه وزن هستند می توانند از این دستگاه ها استفاده کنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی از وزن خود بکاهند.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

دستگاه هایفو

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

دستگاه هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

با این تکنولوژی فوق مدرن می توان به طور کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز (Focus) نمود، بدون این که هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد شود.

برای درک این مطلب می توان به همان مثال مشهور قدیمی نیز اشاره کرد که نور خورشید توسط یک ذره بین روی یک برگه کاغذ متمرکز می شود. با حرکت دادن ذره بین (عدسی) در جلوی نور خورشید به سمت جلو و عقب، می توانیم انرژی خورشید را در یک نقطه دلخواهی از برگه کاغذ متمرکز کنیم.

در هایفو نیز امواج اولتراسوند می تواند با شدت بالا به عمق دلخواه در بدن نفوذ کند و در آن ناحیه متمرکز شود، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافت های موجود در آن مسیر برسد. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

یک مدرک شناسایی برای سفرهای بین‌المللی است که به شهروندان قانونی کشور دومینیکا اعطاء می‌شود و جزو معتبرترین پاسپورت‌های دنیا است.

 

 

پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا، عدم نیاز به مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی است.

لازم به ذکر است  کشور هایی که در دنیا پروسه قانونی برای اعطای تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری (طی پروسه کوتاه مدت) را دارند. تنها کشور دومینیکا و کشور سنت کیتس هستند، ولی از آنجایی که کشور سنت کیتس دیگر برای افراد مقیم ایران تشکیل پرونده برای اعطای تابعیت نمی‌دهد، لذا دومینیکا تنها گزینه برای ایرانیان به شمار می‌آید.

   

    

  

  

 

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

امروزه دستگاه لیزر تیتانیوم به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.در کشورمان ایران نیز کلینیک ‌های زیبایی از دستگاه ‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌ کنند، اما از بین همه آن ها دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین، ایده ‌آل ‌ترین و پرفروش ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موی زائد موجود در بازار ایران می باشد.

در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ و تأثیر آن بر روی ملانین موجود در پوست، درمان لیزر موهای زائد برای پوست ‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌ پذیر است. این دستگاه برای تمامی تیپ های رنگ پوستی از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً ایمن است.

تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و موی فرد مشخص می‌ شود و به همین علت ایمنی و تأثیرگذاری درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌ یابد.

دستگاه هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

آموزش هایفوتراپی

مباحث مطرح شده در دوره‌های آموزش هایفوتراپی

همان طور که گفته شد در دستگاه هایفو از امواج اولتراسوند انرژی بالا جهت رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می‌شود. به این صورت که امواج ساطع شده دمایی در حدود ۶۵ درجه سانتی‌گراد در قسمت مورد نظر ایجاد می‌کنند. از آنجایی که این دما، درجه حرارت بالایی محسوب می‌شود استفاده نادرست می‌تواند عوارض جانبی ناخوش‌آیندی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این کار پزشک‌ها باید آموزش‌های لازم قبل از شروع به کار را دریافت کنند. بنابراین می‌توانند به طور صحیح از مزایای دستگاه بهره برده و پوستی جوان برای بیماران به ارمغان آورند. مباحثی که در دوره‌های آموزش هایفوتراپی صورت توسط استانید مطرح می‌شوند را می توان در ۶ بخش مجزا دسته‌بندی کرد. این ۶ مورد عبارتند از:

  1. بهداشت و ایمنی کار

شرط اول برای انجام عمل‌های زیبایی رعایت بهداشت و ایمنی در حین کار است. به همین دلیل در جلسات آموزش هایفوتراپی این موضوع در الویت اول قرار می‌گیرد. از جمله این مواردی که در این شاخه آموزش داده می‌شوند در زیر بیان شده‌اند:

  • بحث سلامت و امنیت بیمار
  • قانون محافظت از اطلاعات بیمار
  • رعایت حریم خصوصی و رازداری بیمار
  • بهداشت

 

  1. آناتومی و فیزیولوژی بدن

برای اینکه هایفوتراپی به صورت اصولی و صحیح انجام شود آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن اجباری است. بنابراین در دوره‌های آموزش هایفو صورت به این مورد به صورت مجزا پرداخته می‌شود. از جمله موارد مورد بحث در این راستا که توسط استادان پرداخته می‌شوند در زیر اشاره شده‌ است:

  • آناتومی و فیزیولوژی مربوط به پوست
  • مراحل افتادگی پوست
  • آشنایی با عضلات صورت و گردن
  • آشنایی با اعصاب صورت و گردن
  • نقاط انعقاد حرارتی پوست
  • عمق لایه‌های پوستی
  • نحوه تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین
  • آشنایی با فیبروبلاست‌ها
  • روند ترمیم زخم

 

  1. نحوه مشاوره و راهنمایی اصولی، آماده سازی بیمار

برای اینکه بیمار بتواند در آرامش مراحل درمانی را بگذراند باید جلسه مشاوره‌ای بین او و پزشک انجام شود. در این جلسه راهنمایی‌های لازم انجام شده و بیمار از لحاظ روانی برای شروع کار آماده می‌گردد. ما نیز به نوبه خود در دوره‌های آموزش کار با هایفو به آموزش نکات لازم در این زمینه می‌پردازیم. مواردی که در این شاخه قرار می‌گیرند در زیر آورده‌ شده‌اند:

  • نحوه مشاوره با بیمار
  • مشخص کردن مناطق مناسب برای انجام هایفو
  • بررسی موارد منفی احتمالی و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن
  • بررسی شرایط بیمار
  • آگاه کردن بیمار از خطرات و عوارض جانبی
  • در جریان گذاشتن نتایج نهایی با بیمار
  • انتخاب مبدل مناسب و عمق درمان

 

  1. طریقه درست کار با دستگاه و انجام درمان

بعد از اینکه پزشک با اقدامات اولیه کار آشنا شد نوبت به آموزش‌های لازم در خصوص کار با دستگاه هایفو صورت می‌رسد. این مراحل به صورت کاملا دقیق و اصولی توسط اساتید آموزش داده خواهند شد. موضوع‌های مورد بحث در این زمینه عبارتند از:

  • آموزش مراحل روشن کردن و کار با دستگاه به صورت گام به گام
  • طریقه انجام تنظیمات دستگاه
  • آشنایی با تکنیک‌های درمان



:: بازدید از این مطلب : 8

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

|

امتیاز مطلب : 0

|

تعداد امتیازدهندگان : 0

|

مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات (0)

  • ادامه مطلب ...

آموزش هایفوتراپی

نوشته شده توسط : mehdi

قبل از اینکه در مورد دوره آموزش هایفوتراپی کار با هایفو صورت صحبت کنیم بهتر است نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. هایفو صورت (HIFU) اغلب برای سفت شدن پوست و جوان‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. محققین در طراحی این دستگاه از تکنیک‌های پیشرفته و به روز بهره برده‌‌اند. HIFU باعث شده تا به جای عمل‌های تهاجمی لیفت صورت بتوان بدون زخم و خونریزی به نتیجه ایده‌آل خود رسید. چرا که دستگاه هایفو این قابلیت را دارد تا خطوط ریز صورت را از بین برده و سبب سفت شدن پوست صورت و بدن شود. علت این کار را می‌توان به تحریک شدن پوست برای تولید بیشتر کلاژن و الاستین در نتیجه هایفوتراپی مربوط کرد.

دستگاه HIFU با ایجاد انرژی اولتراسوند قوی باعث ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر می‌گردد. این گرمای ایجاد شده باعث تحریک سلول‌های پوستی در لایه‌ درم می‌شود. حرارت ایجاد شده در پوست بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف به طور تقریبی تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. در نتیجه بیمار می‌تواند بعد از گذراندن جلسات درمانی به پوستی جوان و شاداب دست یابد. دستگاه هایفو صورت مورد تایید سازمان FDA است. همچنین به دلیل مزایایی که دارد توانسته توجه اغلب افراد را به خود جلب کند. نتایج مثبت حاصل از هایفو تراپی طی ۹۰ تا ۱۸۰ روز بعد از جلسه درمانی خود را نشان داده و تا سال‌ها می‌توانند باقی بمانند.

مزایای ناشی از انجام هایفو صورت

هایفو تراپی به عنوان یک روش زیبایی و جوان‌سازی غیر تهاجمی شناخته می‌شود. به همین دلیل مزایای نسبتا زیادی را در مقایسه با سایر روش‌های مشابه در پی خواهد داشت. از جمله این موارد عبارتند از:

  • روش درمانی کاملا ایمن و موثر
  • جایگزین مناسب برای عمل‌های لیفت صورت از لحاظ هزینه و عوارض جانبی
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • بدون برش یا خطر عفونت
  • سرعت عمل بالا
  • راحت و بدون درد
  • ماندگاری بالای نتایج حاصل از آن
  • مورد تایید سازمان FDA
  • توانایی نفوذ به عمق‌های مختلف پوستی با توجه به نیاز

مدت زمان لازم برای هر جلسه درمانی متناسب با وسعت ناحیه درمان متغیر خواهد بود. اما به صورت میانگین می‌توان گفت ۳۰ دقیقه زمان برای انجام این کار کافی است.

 

 

  • مهدی میرزایی