dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بوتاکس یک داروی مشتق شده از سمی به نام سم بوتولینوم است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. این دارو در درمان برخی بیماری های عضلانی و در زیبایی برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های ناشی از فلج موقت ماهیچه ها استفاده می شود.

در دهه 1980 ، ژان و آلستر کارروترز ، چشم پزشک و متخصص پوست کانادایی ، به طور تصادفی متوجه شدند که وقتی بیماران به دلیل اسپاسم صورت تزریق بوتاکس را انجام می دهند ، خط اخم نیز از بین می رود و بنابراین خواص ضد پیری آن نیز از بین می رود. آنها سم را کشف کردند. مطالعات بعدی خطر طولانی مدت بوتاکس را نشان نداد.

 

عناوین
بوتاکس با نام های تجاری زیر فروخته می شود
 غرب پذیر ،
سرگرم کنید
بوکوچر ، زئومین
می تواند مسدود کند
نورونوکس
مصپورت
کنی توکس
بوتولاکس
درماتوکس
زنتوکس
دیستون
 

حقایق اولیه تزریق بوتاکس در پیشانی
در اینجا چند نکته کلیدی برای حرکت تزریق بوتاکس وجود دارد. جزئیات بیشتر و اطلاعات دقیق تر در مقاله اصلی گنجانده شده است.

تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های زیبایی است و سالانه میلیون ها نفر در جهان از آن استفاده می کنند.
بوتاکس سمی از کلستریدیوم بوتولینوم (ارگانیسم موجود در محیط طبیعی) است که تا حد زیادی غیرفعال و غیر سمی شده است.

سم بوتولینوم برای کاهش خطوط و چین و چروک با فلج شدن ماهیچه های زیر جلدی استفاده می شود.
پزشکان همچنین از تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد ، میگرن ، اختلالات ماهیچه ای و برخی اختلالات مثانه و روده استفاده می کنند.
بوتولیسم یک عفونت با خود سم بوتولینوم است و می تواند باعث نارسایی تنفسی و مرگ شود.
فقط یک گرم سم بوتولینوم می تواند بیش از یک میلیون نفر را بکشد. دو کیلوگرم از این سم می تواند کل جمعیت انسانی کره زمین را بکشد.

 

منشا تزریق بوتاکس در پیشانی
کلستریدیوم بوتولینوم موجودی است که بوتاکس از آن مشتق شده است. این باکتریها در محیط طبیعی از جمله جنگلها و خاکهای کشاورزی و رسوبات دریاچه ها ، رودخانه ها ، آبهای ساحلی و آبهای تصفیه نشده غیر فعال هستند.

این باکتری را می توان در روده پستانداران و ماهی ها و در آبشش ها و روده های خرچنگ و صدف نیز یافت. این موارد طبیعی Clostridium botulinum و اسپورهای آن معمولاً نسبتاً بی ضرر هستند. مشکلات به طور کلی تنها زمانی رخ می دهد که اسپورها به سلولهای رویشی تبدیل می شوند و جمعیت باکتریایی در نقطه کانونی شروع به تولید سم کشنده بوتولینوم می کنند که مسئول علائم بوتولیسم است.

نوروتوکسین سیستم عصبی را هدف قرار می دهد و در نتیجه فرآیندهای سیگنالینگ سلول های عصبی را مختل می کند (عامل ارتباط موثر با یکدیگر). نوروتوکسین مورد بحث در تولید بوتاکس سم بوتولینوم (یا به اختصار TX یا ONT) است و به هشت نوع A ،  ، C ، D ، E ، F ، G و H تقسیم می شود.

از این میان ، انواع A ،  ، E و در موارد نادر ، نوع F باعث بوتولیسم در انسان می شوند ، در حالی که انواع C و D باعث ایجاد بیماری در سایر پستانداران ، پرندگان و ماهی ها می شود. اگرچه نوع G در آرژانتین از خاک جدا شده است ، اما شیوع این بیماری مشخص نشده است.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

نخ ها یکی از متداول ترین و م effectiveثرترین روش های غیرجراحی (روش های جراحی مانند لیفت صورت) برای کشیدن ، سفت شدن پوست شل و ضعیف و از بین بردن چین و چروک صورت است. لیفت صورت با نخ دندان قسمت های کوچکی از چربی را در قسمت تحتانی صورت و بدن از بین می برد. در زیبایی ، نخ ها به کشش پوست ضعیف و همچنین تحریک کلاژن های جدید کمک می کنند. اثر جالب دیگر بهترین روش لیفت صورت این است که نخ ها قادر به تجزیه و تحلیل چربی (مرگ سلول های چربی) هستند که در درمان نواحی چربی صورت و بدن بسیار م isثر است ، علاوه بر تحریک کلاژن و سفت شدن پوست.(آموزش لیفت با نخ)

انواع نخ برای بلند کردن و کشیدن.
دو نوع اصلی نخ وجود دارد. در لیفت با نخ ، نخ های کوچکی به طول چند سانتیمتر در هر نقطه از بدن (حتی روی پوست اطراف دستگاه تناسلی زن که یک درمان رایج است) قرار می گیرند تا کلاژن را تحریک کرده و پوست را سفت کنند. نوع دیگری به نام "دندان" (دندانه دار) وجود دارد که بین 6 تا 12 سانتی متر طول دارد و دارای قلاب های کوچکی است که به پوست می چسبند و آن را می کشند. با هزینه لیفت صورت ، دندان ها با لوله یا لوله ای با لبه ضخیم روی پوست قرار می گیرند (تکنیکی که سالهاست برای پر کردن پوست از آن استفاده می کنیم). این کار ابتدا با ایجاد یک سوراخ کوچک با یک سوزن معمولی انجام می شود.

 

موارد استفاده از نخ
صورت
صورت گرد و ضعیف: صورت را بدون جراحی نخ بکشید
گونه ها و فک (متوسط ​​تا شدید)
چین و چروک در اطراف لب و بینی (متوسط ​​تا شدید)
خطوط عروسکی (متوسط ​​تا شدید)
ابرو و پیشانی برای افتادگی ابروها (هر میزان افتادگی)
افزایش کلاژن (زیر چشم ها ، گونه ها ، چین های دور لب و بینی ، شیارهای روی پوست)
بهبود بافت پوست (درمان چین و چروک صورت ، رنگدانه های پوست ، منافذ و ضعف پوست)
از این روش می توان برای بدن نیز استفاده کرد.
لیفت گردن و شیارهای شکاف پوست
سینه ها را فرم داده و سفت کنید
خطوط و علائم کشش
ذخیره چربی (بازو ، شکم ، باسن)
دست ها


روش بلند کردن و کشیدن صورت با نخ.
پزشک شما ابتدا مشاوره ای را برای بهترین روش لیفت صورت تعیین می کند و طی آن از شما عکس گرفته می شود تا مشخص شود که آیا پوست شما برای لیفت صورت با نخ مناسب است یا خیر.

ناحیه آسیب دیده پوست با کرم موضعی یا تزریق بی حسی بی حس می شود و درمان لیفت صورت بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. بسته به نیاز پوست فرد ، بخیه ها از طریق کانول یا میکرونیدل وارد می شوند. در فرآیند نخ دندان کشیدن صورت ، هیچ شکاف یا برشی لازم نیست و هرگونه خطر ایجاد جای زخم به حداقل می رسد. هنگامی که نخ ها قرار می گیرند ، یک اثر بلند کننده فوری با نخ گردن مشاهده می شود. اما برای مشاهده اثر کامل نخ دندان ، باید حدود 6 ماه صبر کنید. در این مدت بدن شروع به تولید کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید می کند.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

ژل های حجم دهنده ، به عنوان خدماتی برای پوست و زیبایی ، حاوی موادی هستند که حاوی اسید هیالورونیک هستند. این ماده نیز به طور طبیعی روی پوست انسان وجود دارد و کمترین ناسازگاری را با پوست انسان نشان می دهد. این ژل ها برای کاهش چین و چروک های پوستی و برجسته شدن گونه ها ، لب ها و چاله ها استفاده می شود. استحکام کافی و چسبندگی خوب به بافت زیر جلدی و همچنین یکنواختی در جذب ، مهمترین خواص این ژل ها است. تزریق ژل به جای آن منجر به انبساط بافت می شود.

 

انواع ژل های صورت

یکی از رایج ترین پرکننده ها ژل ها هستند که در انواع و مارک های مختلف موجود هستند.

یکی از پرکاربردترین ژلها ژل هیالورونیک اسید است. نوع دیگر ژل پیج (ژل پلی اکریل آمید) است.

اسید هیالورونیک

ژل هیالورونیک اسید از پلیمر دی ساکارید (قند دایمر) ساخته می شود و پس از مدتی (اموزش تزریق ژل) جذب بدن شده و سپس دفع می شود.

به همین دلیل نیازی به تخلیه این نوع ژل ها از محل تزریق نیست. این ژل برای مناطق مختلف صورت استفاده می شود ، اما عمدتا در ناحیه صورت استفاده می شود. به عنوان مثال ، خطوط اخم عمیق ، خطوط افقی عمیق روی پیشانی (که تزریق بوتاکس نمی تواند آنها را ترمیم کند) و شقیقه ها ، از تزریق ژل استفاده می شود. همچنین در زیر چشم ها ، بینی ، گونه ها و لب ها ، لب ها ، چانه و فک شیب دار (معمولاً فرم دهی صورت) مواردی است که از ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود.

ژل هیالورونیک اسید نیز برای اصلاح و تغییر طرح لب ، خط لبخند و خط نفرت (خط گریه یا خط سن) استفاده می شود.

 

ژل صفحه

ژل پیج از پلی اکریل آمید ساخته شده است که نوعی فلوکولانت در صنایع شیمیایی است.

این ژل ماندگاری طولانی دارد و بیش از چندین سال در بدن باقی می ماند. ماندگاری این ماده خارجی در بدن باعث عفونت و عوارض پوستی می شود. به همین دلیل ، افرادی که از این ژل استفاده می کنند باید ژل را تخلیه کنند ، که نیاز به جراحی و بخیه دارد.

خوشبختانه استفاده از این نوع ژل ها منسوخ شده است و استفاده از ژل هیالورونیک اسید به طور کامل جایگزین آن شده و این عارضه جانبی را از بین برده است. همچنین ژل های صفحه دارای مجوز یا تأیید وزارت بهداشت نیستند ، اما می توانند در کلینیک ها و مراکز غیر مجاز استفاده شوند.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

موهای زائد در هر نقطه از بدن آزاردهنده است ، اما موهای زائد صورت می تواند دو چندان آزاردهنده باشد. آیا لیزر موهای زائد صورت توصیه می شود؟

 

ممکن است بتوانید موهای زائد خود را در مناطقی که دائماً در معرض دید نیستند ، بپوشانید ، اما هیچ راهی برای پنهان کردن آنها وجود ندارد وقتی که مانند کرک روی صورت شما شکل می گیرد. چهره او همیشه در دید است و در نتیجه توجه همه بر موهای بالای لب ، چانه یا خط ریش متمرکز است. هرگز اجازه ندهید موهای صورت اعتماد به نفس شما را از بین ببرد و با لیزر صورت از بین برود.

با لیزر موهای صورت می توانید موهای خود را به طور دائمی و ایمن کاهش دهید ، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از اصلاح تیغ و سوزش ناشی از آن خلاص شوید.

لیزر صورت برای هر دو جنس
پوست صورت یکی از حساس ترین قسمت های بدن شما است و حذف موهای دائمی هم برای مردان و هم برای زنان نگران کننده است.

خوشبختانه درمانی وجود دارد که ایمن و م effectiveثر است و ریزش مو را به طور دائمی کاهش می دهد و هیچ گونه درد تراشی را که ممکن است بر روی پوست شما وجود داشته باشد ایجاد نمی کند. لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه در موهای تیره دقیقاً در ریشه و از بین بردن آن در محل تماس عمل می کند. پس از چند دقیقه ، جلسه به پایان می رسد و شما یک قدم به پوست صاف و زیبایی که همیشه آرزو داشتید نزدیک می شوید. این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد که به شما کمک می کند سریع به زندگی روزمره خود بازگردید.

 

 

آموزش لیزر موهای زائد صورت در خانمها
بسیاری از زنان از مشکل داشتن مو در پشت لب بالا ، چانه و ریش خود رنج می برند که می تواند آنها را شرمنده کند. این می تواند منبع بزرگی از ناامنی برای یک فرد باشد و باعث شود او فعالیت های عادی خود را رها کرده و هنگامی که شخصی در اطرافش است چهره خود را پنهان کند. لیزر موهای زائد صورت در زنان در نواحی زیر انجام می شود.

لب برتر
خط ریش
چانه
گردن


لیزر موهای زائد صورت در مردان
اینها تنها زنانی نیستند که موهای صورت خود را لیزر کرده اند. مردان به دنبال روشی متفاوت برای برداشتن موها برای پوست صاف بدون مرحله خارش رشد مو و برجستگی های دردناکی هستند که معمولاً بعد از عادت معمول روی ریش ظاهر می شوند. فولیکولیت کاذب یک اصطلاح فنی برای شرایطی است که در آن موها در زیر پوست رشد می کنند و باعث درد ناخوشایند و برجستگی های کوچک روی پوست می شوند. این موارد می توانند در اثر تراشیدن ، اپیلاسیون و اپیلاسیون مو ایجاد شوند و باعث تحریک بیش از حد در ناحیه مو شوند.

اثرات تحریک کننده بر روی پوست سایر روش های حذف مو را کنار بگذارید و لیزر موهای زائد صورت را انتخاب کنید. می توانید مکانی را که می خواهید پوستی صاف داشته باشید ، دقیقا انتخاب کنید. وقتی به خوبی تمیز شود ، احساس خوبی خواهد داشت و برای دیگران جذابیت بیشتری پیدا می کند.

سایتهای درمانی رایج برای مردان
یقه (انگار ریش داری)
همه ریش
گردن

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

 مبانی نظری دستگاه فتوتراپی LED
ال ای دی تراپی راهی کاملا طبیعی و غیر مخرب برای جوانسازی پوست ارائه می دهد. در فتوتراپی بیولوژیکی ، نور ساطع شده توسط LED با سلولها برهمکنش کرده و آنها را برای تولید کلاژن و الاستین جدید تحریک می کند. مطالعات انجام شده در این زمینه استفاده از سطوح مشابه انرژی LED را برای مهار تولید کلاژن تأیید می کند ، زیرا سلول ها را می توان با تغییر طول موج روشن و خاموش کرد. نور زرد برای جوانسازی پوست با کمک نور استفاده می شود. آبی برای درمان آکنه استفاده می شود. نور قرمز برای درمان فوتودینامیکی و نور سبز برای کوچک کردن سلول های ملانین و تولید رنگدانه استفاده می شود.

 

 نقش ویژه مکمل کلسیم
مکمل سبک کلسیم:

پس از تابش پوست انسان و استفاده از اثر فتوشیمیایی نور ، می تواند روند 7-دهیدروکلسترول در پوست و تبدیل آن به کلسیفرول را تسریع کند ، بنابراین تعادل متابولیکی یون های کلسیم و فسفر را بهبود می بخشد و تراکم استخوان را افزایش می دهد. پوکی استخوان آسیب غضروف و دیسپلازی را درمان می کند و از بیماری های قلبی عروقی ، اختلالات غدد درون ریز و اختلالات سیستم ایمنی ناشی از تغییر متابولیسم جلوگیری می کند.

نورپردازی کوانتومی سفر در زمان باعث فعال شدن آنزیم های سلولی در طیف باریک از انرژی سرد شدید می شود ، نور درمانی ناسا بر اساس دو نظریه برنده جایزه نوبل ، استفاده از ایده های جدید و فناوری فتوتراپی در تولید محصولات می تواند برای زندگی انسان مفید باشد. جدیدترین و پیشرفته ترین طراحی طراحی شده در زمینه مهندسی بیهوشی انسان ، ترمیم داخلی و خارجی این فناوری را به یک مدل کلاسیک تبدیل کرده است.

چراغ قرمز:
طول موج 635 نانومتر: این طول موج دارای خواص ضد التهابی و ضد درد است و در جلوگیری از نفوذ مولکول ها به داخل سلول و ترویج رشد بافت دانه ای و تسریع روند بهبودی نقش دارد


 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

هایفو واقعا جدیدترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن است که به طور قابل توجهی اثرات درمان های جوانسازی پوست را افزایش می دهد (مانند تحریک تولید کلاژن ، بازسازی لایه های پوست) که می تواند بدون نیاز به تزریق ، برش یا لیزر و بدون نیاز به بهبودی اعمال شود. به کار می کند.

هایفوتراپی یا سونوگرافی متمرکز ، یک روش غیرتهاجمی است که برای بلند کردن پوست ، به ویژه در صورت ، چانه ، گردن ، پیشانی و قفسه سینه استفاده می شود.

هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت متمرکز (اولتراسوند) ، با گذشت زمان ، پوست شل می شود ، سفت می شود و کش می آید و قوام خود را بازیابی می کند. هایفوتراپی نیازی به بستری شدن ندارد.

 

برخلاف سیستم های قدیمی تر ، مانند لیزرها و سیستم های RF (فرکانس رادیویی) ، که بافت را با انتقال گرما از سطح پوست گرم می کند ، روش اولتراسوند انرژی امواج اولتراسوند را مستقیم و مستقیم در زیر پوست متمرکز می کند.

انرژی متمرکز امواج اولتراسوند برای تولید کلاژن جدید ، بدون افزایش دمای سطح پوست ، دمای لایه های مرکزی را تا عمق 60 درجه سانتی گراد افزایش می دهد.

 

روش کار و مکانیسم عمل.

 

در هایپرترمی ، انرژی فراصوت متمرکز از طریق پوست بدون آسیب رساندن به سطح پوست یا بافتهای اطراف ، از طریق پوست عبور می کند و نواحی عمیق تر مورد نظر پزشک را گرم می کند. افزایش دمای لایه های عمیق فرآیندهای ترمیم طبیعی بدن را فعال کرده و فرآیند تولید کلاژن را تحریک می کند. با تحریک تولید کلاژن ، پوست با گذشت زمان بلند شده و سفتی قبلی خود را بازیابی می کند. نتایج درمان هیپنوتیزم درمانی تدریجی خواهد بود و پس از 3 ماه آشکار می شود و روند ترمیم پوست و تولید کلاژن تا 8 ماه پس از هایفو ادامه می یابد.

 

قبل از تهیه هایفو آماده سازی پوست ضروری نیست. ابتدا پوست تمیز می شود. سپس سطح پوست نواحی تحت درمان با ژل اولتراسوند آغشته شده و سری (هندپیس) دستگاه به آرامی روی پوست منتقل می شود.

هایفوتراپی دوره بهبودی ندارد و محدودیت خاصی یا مراقبت های بعدی را شامل نمی شود. در این روش جوانسازی ، هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی شود و فقط انرژی امواج اولتراسوند است که پوست را تحریک می کند تا بدن بتواند به طور طبیعی ترمیم و جوان شود.

هر جلسه درمانی بسته به ناحیه 30 تا 90 دقیقه طول می کشد و بلافاصله پس از جلسه درمان ، فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد. پس از یک جلسه هیپنوتراپی ، ممکن است نتایج مثبت اولیه را مشاهده کنید ، اما این نتایج موقتی هستند و در نهایت پس از دو هفته ناپدید می شوند. باید بدانیم که فرایند طبیعی تولید کلاژن جدید ، که کارآمدتر است ، در طول زمان و تقریباً 3 تا 8 ماه به دست می آید. لیفت پوست را می توان در برخی مناطق مانند چانه ، پیشانی و گردن سریعتر انجام داد.

پس از درمان ، تورم بسیار ناچیز و ناچیز قابل لمس وجود دارد. در موارد نادر ، سایر عوارض خفیف و گذرا از جمله کبودی یا بی حسی جزئی موقت گزارش شده است.( آموزش هایفوتراپی )

 

کاربردهای هایفوتراپی

 

هایفوتراپی برای موارد زیر انجام می پذیرد:

کشیدن پوست صورت

سفت نمودن و جوان سازی پوست

لیفت ابرو

جوانسازی و لیفت گردن، دکلته

لیفت پوست شل شده ی بازو

 

آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد ؟

 

با وجودی که هایفوتراپی محدودیت سنی خاصی ندارد ولی غالبا کاندیدهای هایفو در محدوده سنی ۳۵ تا ۶۰ سال با خاصیت ارتجاعی پوستی مناسب هستند که از شلی مختصر تا متوسط پوست نواحی صورت، غبغب و گردن شکایت دارند.

هایفوتراپی قطعا جایگزینی برای جراحی نمی باشد و مناسب برای آن دسته از افرادی ست که تمایل به لیفت و جوانسازی صورت و گردن دارند ولی هنوز کاندید مناسبی برای لیفت جراحی نیستند و  یا اینکه فرد تمایلی به انجام لیفت جراحی ندارد. هایفوتراپی  روشی بدون تهاجم به پوست است و می توان آن را همراه با روش های دیگر زیبایی از جمله: پی آر پی، مزوتراپی، تزریق ژل، بوتاکس و … بکار برد تا بهترین نتایج ممکن به دست آید.

 

دوام و ماندگاری نتایج هایفوتراپی

ماندگاری نتایج حاصل شده از روش هافوتراپی حدودا ۲ سال می باشد. با توجه به اینکه روند پیر شدن پوست روندی همیشگی و توقف ناپذیر است، پس از انجام هایفو درمان های سبک و جزئی سالانه جهت ماندگاری بیشتر نتایج و کاهش سرعت پیر شدن پوست توصیه می گردد.

 

در اینجا به سوالات پرتکرار در مورد اولتراتراپی یا هایفوتراپی (امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا) (HIFUTherapy)  پاسخ داده شده است، برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

 

 هایفو یا اولتراسوند متمرکز شده با شدت شدید (HIFUTherapy) چیست؟

هایفوتراپی یک درمان غیر جراحی ایمن با استفاده از امواج فراصوت (همان امواج سونوگرافی) است که سن ظاهری پوست شما را که به دلیل اثرات زمان و جاذبه بالا رفته، پایین می آورد. این درمان از پاسخ بازسازی خود بدن برای لیفت آرام و تدریجی پوست ناحیه میانی صورت، پیشانی (بالای ابروها)، زیر چانه (غبغب) و گردن، و خطوط ظریف و چین و چروک ناحیه دکولته استفاده می کند.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

فتوتراپی (فتوتراپی) که به آن "فتوتراپی" نیز گفته می شود ، یک روش درمانی است که در آن فرد با قرار گرفتن در معرض نور تحت درمان قرار می گیرد. نوری که به فرد تابیده می شود می تواند نور طبیعی یا طول موج خاصی از نور باشد. نور درمانی بسته به نوع نوری که ...

فتوتراپی چیست؟
فتوتراپی (فتوتراپی) که به آن "فتوتراپی" نیز گفته می شود ، یک روش درمانی است که در آن فرد با قرار گرفتن در معرض نور تحت درمان قرار می گیرد. نوری که به فرد ساطع می شود می تواند نور طبیعی یا طول موج خاصی از نور باشد. در طول تاریخ ، نور خورشید به عنوان منبع اصلی نور مورد استفاده قرار گرفته است و پس از آن لیزرها ، لامپهای فلورسنت و لامپهای دوگانه (لامپهای هالوژنی) در نور درمانی استفاده می شود.

امروزه از دیودهای ساطع کننده نور (LED) به عنوان منبع نور استفاده می شود. درمان با نور دستگاه ال ای دی تراپی توسط FDA تأیید شده است و اولین بار توسط دانشمندان ناسا مورد مطالعه قرار گرفت. در اوایل دهه 1990 ، آنها به تأثیر مثبت نور ساطع شده توسط LED ها بر رشد گیاه و بهبود فتوسنتز پی بردند.

از آن زمان ، مطالعات آزمایشگاهی و بالینی متعددی انجام شده است به این امید که از LED ها برای درمان بیماری ها استفاده شود. نتایج رضایت بخش بود و امروزه از نور درمانی ال ای دی تراپی به عنوان روشی ایمن ، غیر تهاجمی و بدون درد به طور مستقل یا به عنوان بخشی از پروتکل درمانی برای بهبود برخی مشکلات جسمی و روحی استفاده می شود.

 

انواع فتوتراپی
فتوتراپی بسته به نوع نور مورد استفاده به روش های مختلف انجام می شود ، رایج ترین آنها عبارتند از:

درمان با اشعه ماوراء بنفش.
این روش در درمان بیماری پیسی ، اگزما ، پسوریازیس ، درماتیت آتوپیک و زردی نوزادان استفاده می شود و با توجه به طول موج مورد استفاده به سه نوع تقسیم می شود:

UVA با طول موج 315 تا 400 نانومتر
UV با طول موج 280 تا 315 نانومتر
PUVA استفاده همزمان از اشعه UVA و دارو (پسورالن)
درمان با اشعه مادون قرمز
تابش مادون قرمز در لامپهای حرارتی تولید می شود و از طول موج های مختلف استفاده می شود. اثرات بیولوژیکی آن افزایش سرعت متابولیسم و ​​افزایش گردش خون است. به همین دلیل ، از آن در درمان فتوتراپی برای درمان آسیب های ماهیچه ها و استخوان ها استفاده می شود. طول موج های 700 و 1050 نانومتر نیز برای گرم نگه داشتن نوزادان در اتاق های خاص استفاده می شود.

 

لیزر درمانی
لیزر درمانی هنوز در برخی حرفه های پزشکی به عنوان نمادی از پزشکی مدرن در نظر گرفته می شود. لیزرها می توانند پالس های نوری قدرتمندی از خود ساطع کرده و مسافت های زیادی را برای آنها ارسال کنند. در واقع نور لیزر نوعی انرژی الکترومغناطیسی مادون قرمز است و به صورت فوتون وارد بدن می شود. لیزر درمانی در جراحی چشم (آب مروارید) ، آرتریت ، خار پاشنه ، شکستگی ؛ اینها التهاب عصب ، سندرم تونل کارپ ، برداشتن ورید و حذف تاتو هستند.

 

نور درمانی با نور قرمز
نور قرمز به عمق پوست نفوذ کرده و گردش خون را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، با هدف قرار دادن غدد سباسه ، سنتز سایتوکاین را کاهش داده و التهاب را کاهش می دهد. همچنین از نور قرمز برای التیام زخم ها ، ترمیم پوست ، درمان روزاسه ، کاهش درد و التهاب استفاده می شود.

 

نور درمانی با نور آبی
نور آبی عمیق تر از نور قرمز به پوست نفوذ می کند و دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. علاوه بر این ، این قابلیت را دارد که ساعت بیولوژیکی فرد را عادی کند. نور آبی برای درمان اختلالات خلقی ، افسردگی فصلی و اختلالات خواب استفاده می شود. از فتوتراپی نور آبی در زیبایی پوست نیز استفاده می شود.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

دستگاه لیزر تیتانیوم:

زیبایی ذاتی است که خدا به همه مردم بخشیده است ، کم و بیش. برخی زیبایی ها را خداوند عطا می کند و برخی دیگر کسب می کند. زیبایی را فقط در ظاهر و صورت خود تصور نکنید. زیبایی در بدن شما نیز وجود دارد. بدن دور از چربی اضافی بدن زیبایی است. اندامی که موهای زائد ندارد ، بدن جذاب و زیبایی است. اکثر مردان و زنان به دلایل مختلف سعی می کنند موهای زائد خود را از بین ببرند. عدم وجود موهای زائد برای روابط زناشویی ، مردان و زنانی که ورزش می کنند و بهداشت را رعایت می کنند ، مهم است.

بنابراین ، در این متن ، قصد داریم نحوه حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه های پیشرفته را بررسی کنیم. روزگاری گذشته که لوازم کوچک و ساده به عنوان لیزر موهای زائد شناخته می شدند. امروزه دستگاه پیشرفته لیزر موهای زائد در مدل های مختلف موجود است و به بازار ارائه می شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از این نمونه ها برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه لیزری دارای اندازه های بزرگ و سیستم خنک کننده پیشرفته است. بنابراین درمان های شما زمان کمتری خواهد برد. این دستگاه ها معمولاً از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار هستند. بنابراین اگر می خواهید به عملکرد این دستگاه توجه کنید و به سوالات خود پاسخ دهید ، تا انتها با ما باشید.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم
لیزر پلاتین یک دستگاه پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه درمان تقریباً بدون درد را ارائه می دهد. انواع پوست از جمله پوست برنزه را می پوشاند. دارای قوی ترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد است. این دستگاه دارای تاییدیه FDA است. استفاده از آن به عنوان محبوب ترین درمان رفع موهای زائد در جهان شناخته می شود.

به دلیل قیمت بالا و حجم نسبتاً بالا ، دستگاه لیزر تیتانیوم در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این دستگاه از سه طول موج برای حذف موهای زائد استفاده می کند. همانطور که می دانید حذف موهای زائد به معنای حذف فولیکول مو است. این دستگاه می تواند با کمترین درمان و بدون هیچ گونه دردی فولیکول های مو را به راحتی از بین ببرد. سوال این است که این دستگاه چگونه کار می کند. سیستم لیزری در این دستگاه از امواج Alex ، Yag و Diode برای تاثیر بر فولیکول های مو استفاده می کند.

وقتی دسته پلاتینی روی بدن قرار می گیرد ، سه طول موج مختلف لیزر به فولیکول های مو رسیده و آنها را ناپدید می کند. هنگامی که فولیکول مو از بین می رود ، زمان زیادی طول می کشد تا دوباره رشد کند. گاهی اوقات به طور کامل از بین می رود و ما شاهد رشد در آن منطقه نخواهیم بود.

اما یکی از شگفتی های اصلی دستگاه ، سیستم خنک کننده آن است. این سیستم حتی دردی را که ممکن است در طول لیزر در بدن ایجاد شود از بین می برد. در ادامه با این سیستم آشنا می شویم.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

در دوره آموزش لیزر موهای زائد، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود. هنرجو در این دوره نحوه استفاده صحیح و تنظیم دمای مناسب لیزر برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی دارند.

 

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

معرفی دوره آموزش کار با لیزر پوست

در دوره آموزش لیزر پوست شما با رعایت بهداشت و ایمنی طرز کار با انواع لیزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ویژگی های پوستی آنها یاد خواهید گرفت.آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش کار با لیزر پوست و مو اقدام به برگزاری این کلاس کرده است و شما میتوانید در این دوره کاربردی و علمی با هر مدرک تحصیلی حضور یابید. دوره آموزش کار با لیزر پوست برای تمام افرادی که علاقه دارند از مهارت های خود کسب درآمد کنند بسیار مناسب می باشد و شما می توانید در انتهای این دوره علاوه بر درآمد عالی یک جایگاه مناسب اجتماعی نیز کسب کنید.

 

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز برجسته و معتبر در زمینه آموزش کار با لیزر پوست در تهران می باشد.دوره آموزش کار با لیزر پوست توسط مدرسین با تجربه و متخصص و با نظارت مدیریت مسابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما با تکنیک های جدید کار با انواع لیزر را به طور کامل یاد خواهید گرفت و می توانید در جهت ارتقاء سطح کیفیت علمی خود گام مثبتی بردارید. در پایان دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو به کلیه افراد مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا میگردد.

 

 

  • مهدی میرزایی