dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موهای ناخواسته بدن می توانند بر احساس ما، تعاملات اجتماعی، لباس پوشیدن و کاری که انجام می دهیم تأثیر بگذارند.

گزینه هایی برای استتار یا از بین بردن موهای ناخواسته عبارتند از: چیدن گل، اصلاح، سفید کردن، استفاده از کرم و اپیلاسیون (با استفاده از دستگاهی که چندین مو را به طور همزمان از بین می برد).

گزینه‌های طولانی‌تر شامل الکترولیز است که از جریان الکتریکی برای از بین بردن فولیکول‌های موی فرد استفاده می‌کند و لیزر درمانی.

پس لیزر درمانی چیست؟ چه چیزی را می توان به دست آورد؟ و چه عوارضی دارد؟

لیزر درمانی چگونه کار می کند؟
لیزر تیتانیوم طول موج هایی از نور را با رنگ خاصی ساطع می کنند. هنگامی که به سمت پوست هدایت می شود، انرژی نور به پوست و مو، رنگدانه ملانین، منتقل می شود. این گرم می شود و به بافت اطراف آسیب می رساند.

اما برای از بین بردن دائمی موها و به حداقل رساندن آسیب به بافت اطراف، لیزرهای سلولی خاصی نیاز است. اینها سلول های بنیادی فولیکول مو هستند که در بخشی از مو به نام فولیکول مو یافت می شوند.

 

لیزر باید سلول های بنیادی فولیکول مو را هدف قرار دهد.
از آنجایی که سطح پوست نیز حاوی ملانین است که می خواهیم از آسیب آن جلوگیری کنیم، افراد قبل از درمان با دقت اصلاح می کنند.

آیا موها را برای همیشه از بین می برد؟
لیزر درمانی می تواند به طور دائمی تراکم مو را کاهش دهد و موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرد.

کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها پس از یک دوره درمان دوباره رشد می کنند و بیماران نیاز به لیزر درمانی مداوم دارند.

حذف دائمی موهای زائد به این معنی است که هیچ یک از موهای ناحیه تحت درمان پس از یک دوره درمان رشد نمی کند و دیگر نیازی به لیزر نیست.

اگر مو به طور دائمی برداشته شود یا فقط از تراکم آن کاسته شود، تحت تأثیر موارد زیر قرار می گیرد:

رنگ و ضخامت موهای درمان شده.
رنگ پوست بیمار
نوع و کیفیت لیزر مورد استفاده و
صلاحیت و آموزش فردی که لیزر را انجام می دهد.
اما اگر موهای خاکستری دارید که رنگدانه ملانین ندارند، لیزرهای موجود کار نمی کنند.

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

لیزر تیتانیوم یک روش زیبایی و پزشکی است که نتایج عالی در ریزش دائمی موهای زائد در بسیاری از نواحی بدن دارد. در کلینیک ما از بهترین تکنولوژی لیزر برای درمان انواع پوست (از روشن تا تیره) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنیم. از نظر بالینی ثابت شده است که لیزر موهای زائد پوستی بدون مو برای شما ایجاد می کند.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
کلاس IV و لیزرهای پزشکی پیشرفته ما پرتوهایی از نور با طول موج های خاص تولید می کنند که رنگدانه ملانین مو را هدف قرار می دهد. سپس ملانین این انرژی را جذب کرده و به گرما تبدیل می کند. در نتیجه گرما فولیکول های مو را از بین می برد و مو را برای همیشه از بین می برد. هرچه ملانین بیشتر باشد، لیزر موثرتر خواهد بود.

هنگامی که فولیکول مو از بین می رود، تقریباً هیچ شانسی برای رشد بیشتر در آینده وجود نخواهد داشت. 80 تا 95 درصد از موها در طول درمان از بین می روند، اگرچه این ممکن است به سن بیمار و ناحیه ای که باید درمان شود بستگی دارد. شایان ذکر است که در 10 درصد موارد، حتی اگر بیماران علائم خوبی برای درمان داشته باشند، ممکن است درمان مؤثر نباشد.

فروش لیزر تیتانیوم درمانی برای موهای بدن و صورت بی خطر و موثر است. این یک گزینه عالی و طولانی مدت برای زنانی است که ناامید هستند یا با اصلاح سنتی روبرو هستند.

به درد میخوره؟
لیزر سوپرانو موهای زائد واقعاً یک روش دردناک نیست. اکثر مشتریان ما گزارش می دهند که درد بسیار کمتر از اپیلاسیون است. تجربه شما ممکن است به ناحیه درمان و طول جلسه بستگی داشته باشد. بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می کشد. همانطور که دستگاه کار می کند، هوای خنک در ناحیه را برای کاهش درد درمان می کند. اگر احساس درد کردید، پزشک متخصص شما ممکن است شدت لیزر را کاهش دهد. همچنین می توانید از کرم بی حس کننده روی ناحیه آسیب دیده استفاده کنید.

 

چند جلسه طول می کشد تا درمان موثر باشد؟
اکثر بیماران بعد از اولین جلسه تاثیر درمان را مشاهده می کنند. با این حال، ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا به ظاهر کاملی که به دنبال آن هستید برسید. ما به طور کلی 5 تا 7 درمان را برای از بین بردن موثر تمام موها توصیه می کنیم. لیزر موهای زائد روی موهای در حال رشد فعال عمل می کند، بنابراین برای جلوگیری از رشد موهای جدید نیاز به درمان مداوم است.(قیمت لیزر تیتانیوم)

توصیه می کنیم برای تعیین تعداد دقیق جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه، یک وقت مشاوره در کلینیک آنها تعیین کنید.

 

فهرست:

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

نگاه سریع
سیستم عامل:
فرکانس بالا

شرکت تامین کننده: ایران، اصفهان، شرکت پزشکی لیزر یانی

ویژگی ها: ضد تورم، پاکسازی عمیق، سفت کننده پوست، رفع چین و چروک پوست.

نوع: دستگاه ضد چروک

مناسب برای: سالن یا کلینیک.

لوازم جانبی: 3 یا 5 پروب درمانی هایفو

فاصله: 25 میلی متر

هدف: لاغری، لیفتینگ، رفع چین و چروک، جوانسازی واژن.

قیمت: قیمت هایفو

وزن: قابل حمل

وضعیت فروش: بالاترین فروش در آمازون و علی بابا در 5 سال گذشته

دستگاه هایفو برای جوانسازی واژن
در برخی موارد، کیفیت رابطه جنسی ممکن است به دلیل شل شدن واژن زن باشد. برای این نوع مشکلات، می توانید روش غیر تهاجمی (هایفو) را برای کمک به بهبود کیفیت مقاربت انتخاب کنید. هایفو

 

سیستم هایفو
سیستم هایفو اولترا از فناوری اولتراسونیک برای سفت کردن واژن استفاده می کند که از یک رویکرد غیر تهاجمی برای لایه مخاطی و لایه ماهیچه ای استفاده می کند. با استفاده از امواج اولتراسونیک به عنوان منبع انرژی و با استفاده ایمن از نفوذ پوست، انرژی مافوق صوت را با تمرکز بر روی ورقه پوست منتقل می کند. اطمینان حاصل کنید که لایه بافت عمیق مورد نظر در دستیابی به انقباض کلاژن ایده آل، سازماندهی مجدد و بازسازی و در نهایت در دستیابی به جوانسازی واژن کافی است. هایفو

دستگاه هایفو الترا برای جوانسازی پوست.
سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) به طور مستقیم انرژی گرمایی را به پوست و بافت زیر جلدی می رساند که می تواند کلاژن پوست را تحریک و بازسازی کند و در نتیجه بافت را بهبود بخشد و افتادگی پوست را کاهش دهد. این روش به معنای واقعی کلمه به نتایج لیفت صورت یا بدن بدون هیچ گونه جراحی یا تزریق تهاجمی دست می یابد. این تکنیک هم برای صورت و هم برای کل بدن قابل استفاده است، همچنین بر خلاف لیزر، برای تمام رنگ های پوست به یک اندازه عمل می کند. سکسکه واژن

 

دستگاه هایفو برای از بین بردن چربی تا 13 میلی متر
وقتی هایفو انجام می دهید، انرژی متمرکز تولید می کند و در شکستن سلول های چربی بسیار موثر است. این یک اقدام تهاجمی موثر، چشمگیر و طولانی مدت برای کاهش چربی به خصوص در ناحیه شکم و ران است. هدف هایفو در چربی بالای 13 میلی متر (عمق نفوذ) ذوب بافت چربی، ترکیب آن با انرژی بالا و نفوذ خوب برای حذف چربی است و به این ترتیب در طول درمان، تری گلیسیرید و اسیدهای چرب دفع می شود.

 

پارامترهای محصول
نوع محصول:
دستگاه هایفو واژینال و دستگاه هایفو صورت 2 در 1
فروش : فروش هایفو
توان 800 وات
رابط عملکرد صفحه نمایش لمسی رنگی 15.4 اینچی
تکنولوژی سونوگرافی متمرکز با شدت بالا
کارتریج های 1.5 میلی متری، 3.0 میلی متری، 4.5 میلی متری صورت هایفو
کارتریج Hypo ody: 8.0mm، 13mm
کارتریج واژینال 3.0mm، 4.5mm
مدت زمان شلیک 10000 شات در دقیقه است
فرکانس HIFU 4 مگاهرتز 7 مگاهرتز
خروجی برق HIFU 0.1-2j قابل تنظیم است
طول درمان هایفو 5 تا 25 میلی متر (مرحله 1.0 میلی متر)
منبع تغذیه HIFU 220/110 ولت 50/60 هرتز
روش بسته بندی بسته بندی جعبه آلومینیومی.
سایز بسته 71*48*71
19.2 کیلوگرم

  • مهدی میرزایی