dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه هایفو

جوانسازی عمیق بافت با دستگاه هایفو
فناوری مورد استفاده در SONOQUEEN در سال 1998 در ایالات متحده طی مطالعه ای برای ایجاد امواج متمرکز با قدرت بالا برای درمان سرطان کبد توسعه یافت. در سال 2004 ، HIFU برای استفاده پزشکی معرفی شد. پس از 2 سال مطالعه پیش بالینی گسترده ، سه آزمایش بالینی برای ارزیابی ایمنی و کارایی این فناوری انجام شد.

مطالعه ای در سال 2007 در دانشگاه نورث وسترن نشان داد که 89 درصد از ابروهای برداشته شده در بیماران تحت درمان مشاهده شد که اولین تأییدیه FDA برای HFU بود.
FDA فناوری دستگاه هایفو اولترا فورمر را به عنوان تنها روش لیفت ابرو بدون تهاجم معرفی می کند.

دستگاه هایفو
فن آوری

هایفو اولتراپی از سونوگرافی متعارف (Haifu) با شدت بالا استفاده می کند. این دستگاه انرژی تولید شده را به لایه SMAS که 4 تا 5 میلی متر از سطح پوست واقع شده است می رساند. غلظت این امواج در لایه SMAS می تواند دمای بافت را به 60 تا 71 درجه سانتی گراد برساند. این دما باعث تخریب گسترده بافت های فرسوده (انعقاد) شده و روند ترمیم بافت و بازسازی فیبروبلاست ها و تولید کلاژن را تحریک می کند.

در نتیجه این فرایند ، کلاژن جوان با خاصیت ارتجاعی بالا جایگزین کلاژن قدیمی می شود و باعث سفت شدن تدریجی و بلند شدن پوست می شود. در این سیستم هیچ آسیبی به لایه سطحی پوست وارد نمی شود. به همین دلیل ، هیچ عارضه جانبی روی پوست ظاهر نمی شود و این درمان را می توان در تمام فصول سال و برای همه نوع و رنگ پوست استفاده کرد.

هایفوتراپی و انواع دستگاه هایفو اولترا!
آیا هنگام نگاه در آینه متوجه چین و چروک و افتادگی پوست خود شده اید؟ آیا ناراحت هستید که پوست شما دیگر مانند ده سال پیش تازه و شاداب نیست؟ ما راه حل مناسب برای مشکلات شما پیدا کرده ایم. با هیپنوتیزم درمانی می توانید همه این مشکلات را حل کنید.

هایفوتراپی یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان می بخشد. در این مقاله می خواهیم همه چیز در مورد هایفو و هایفو درمانی و انواع دستگاه هایفو را برای شما خوانندگان عزیز توضیح دهیم.

پوست در طول این سالها آسیب های زیادی می بیند. از تابش مستقیم نور خورشید ، تغذیه نامناسب ، افزایش سن ، سیگار کشیدن ، استفاده از داروهای هورمونی و بارداری همگی دست به دست هم داده و باعث پیری پوست می شوند. اما پیشنهاد ما برای درمان این مشکلات پوستی هیپنوتیزم درمانی است.

هایفوتراپی یکی از پیشرفته ترین فناوری ها برای جوانسازی پوست صورت و گردن ، از بین بردن چین و چروک و لاغری بدن است. همانطور که همه می دانید ، هایفو یک روش کاملاً غیر تهاجمی است و هایفو روی صورت و گردن در یک جلسه ، بدون درد و خونریزی انجام می شود.

مکانیسم هایفو اولترا فورمر
مکانیسم هایفو اولترا 4d درمانی مانند یک ذره بین عمل می کند که در آن امواج مافوق صوت گرما و انرژی را مستقیماً در زیر پوست تولید می کنند. این باعث تولید کلاژن در پوست می شود و بافت پوست را بهبود می بخشد. این روش یکی از پیشرفته ترین روش های درمانی در جهان برای درمان بسیاری از بیماری ها است.

کاربردهای هیپنوتیزم درمانی
آیا می دانید که هایفو برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان رحم ، فیبروم رحم ، درمان سرطان برای از بین بردن تومورهای مغزی و استخوانی ، سینه ، کبد ، لوزالمعده و پروستات ، به جز اهداف زیبایی و لاغری استفاده می شود؟ گرفتن.

اکنون که اطلاعات کمی در مورد استفاده از هایفو و مکانیسم درمان هایفو داریم ، در ادامه این مقاله ، شما را با یکی از مهمترین رویکرد هایفو ، یعنی (زیبایی) آشنا می کنیم.

در ابتدای مقاله متوجه شدیم که هایفو با تمرکز امواج اولتراسوند باعث ایجاد کلاژن در بافت زیر جلدی می شود و تا حد امکان به سفت شدن و سفت شدن پوست کمک می کند. اما سایر مزایای هیپنوتیزم درمانی شامل موارد زیر است:

چین و چروک اطراف پیشانی ، چشم ، دهان و غیره را بهبود می بخشد.
پوست را در هر دو گونه بالا و سفت کنید.
خطوط صورت را کاهش دهید.
بهبود خط فک
بافت پوست ، لیفت ابرو و گونه را بهبود می بخشد
پوست صورت را بهبود می بخشد ، پوستی ظریف و شفاف ایجاد می کند
محافظت از پوست صورت و پیری پوست
از بین بردن چین و چروک گردن ، محافظت از پیری گردن
از بین بردن التهاب لثه
کلاژن سازی پوست
چین و چروک های پوست را بدون جراحی از بین ببرید
مزایای هیپنوتیزم درمانی نسبت به روش های دیگر
یکی از مزایای هایفوتراپی این است که بدون ایجاد اسکار ، قرمزی یا سوختگی در سطح پوست به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و اثر مورد نظر در لایه های زیر جلدی ایجاد می شود.

اما در روش هایی مانند مزوتراپی و مزوندلینگ که تهاجمی بوده و باعث ایجاد زخم و خونریزی در پوست می شود ، فقط بر سطح پوست تاثیر می گذارد که این امر باعث ماندگاری بسیار کم این روش می شود.

در هیپنوتیزم درمانی ، علاوه بر دوام بالا بر روی پوست ، در چند روز اول اثر مثبتی مشاهده می شود و پوست بعد از حدود دو ماه شروع به تولید کلاژن می کند. این دوام اثر هیپنوتیزم درمانی را افزایش می دهد. البته ناگفته نماند که میزان بقای هایفو تحت تأثیر عواملی مانند سن ، تغذیه و قرار گرفتن در معرض آفتاب متفاوت است.

 

چه افرادی نمی توانند از هایفو تراپی استفاده کنند؟

  • زنان باردار
  • دیابتی ها
  • داشتن زخم باز یا تبخال در محل درمان .
  • داشتن ایمپلنت فلزی در ناحیه درمانی
  • افراد زیر ۳۰سال .
  • عفونت داشتن در ناحیه مورد درمان
  • افرادی که کمتر از دو هفته بوتاکس کرده اند.

علاوه بر همه این مطالبی که گفتیم این را نیز یاد آور شویم که تا کنون هیچگونه عوارضی در مورد هایفو تراپی گزارش نشده است.جز در مواقع نادری که اندک سوزشی در پوست احساس می شود، هیچ عوارضی در هایفو تراپی مشاهده نشده است.
فرد پس از انجام هایفو بلافاصله می تواند به زندگی عادی بازگردد. برای تاثیر بهتر و ماندگاری بیشتر هایفو تراپی بهتر است تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید و پوستتان را در معرض گرما و سرمای شدید قرار ندهید. در ادامه سعی می کنیم همه چیز را درباره هایفو تراپی را عنوان کنیم.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفو اولترا بسته به ناحیه مورد نظر، مکان کلینک ها و دستگاه هایفو و تعداد جلسات از ۵۰۰ هزار تومن تا دو میلیون تومان متغیر است.

هزینه اجاره دستگاه هایفو

به دلیل استقبال زیاد از از روش هایفو تراپی و تاثیرات بی نظیر آن در جوانسازی و لیفت و لاغری بدن و همچنین گران بودن دستگاه هایفو بسیاری از شرکت ها و فروشندگان دستگاه، اقدام به اجاره این دستگاه ها نموده اند.بهای اجاره دستگاه هایفو تراپی نیز بسته به زمان، مکان، قدرت و نوع دستگاه متفاوت است.

انواع دستگاه هایفو تراپی

دستگاه اولترا و دلتا

پیشرفته ترین دستگاه جهت از بین بردن چروک و لیفتینگ پوست، بدون جراحی، درد و خونریزی.
در دستگاه اولترا و دلتا، منوی هر دو دستگاه یکی می باشد.
دستگاه اولترا دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ واتی است، که قیمت هر کدام متفاوت است.( دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم )
هر دو دستگاه دارای هندپیس و کارتریج مشابه هستند.
هر کارتریج ۱۰۰۰۰ شات میزند، که به عبارتی با احتساب ۴۰۰شات برای هر بیمار، می توان ۶۰ بیمار را درمان کرد.
دارای ۵ کارتریج به عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ است.

دستگاه سه بعدی

دستگاه سه بعدی یا d3 نسل جدید هایفو تراپی است که انقلابی در دستگاه هایفو بوجود آورد.ویژگی های منحصربفرد دستگاه به این صورت است که ۱۱ لاین را بطور همزمان انجام می دهد،هر چند که می توان تعداد لاین ها را از منو دستگاه انتخاب کرد. سرعت بالای این دستگاه زمان درمان بیمار را بسیار کم کرده است و متوسط درمان به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است.

دستگاه ۴ بعدی

دستگاه ۴بعدی یا ۴ d جدیدترین دستگاه هایفو در جهان است .که به تازگی وارد بازار ایران شده است. قدرت بالای این دستگاه آنرا به بهترین دستگاه حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

هایفو ۴بعدی

دستگاه ۴ d بطور همزمان ۱۲ تا ۱۵ لاین را شات میزند، که می توان تعدا شات و لاین آنرا نیز انتخاب کرد.( خرید دستگاه لیزر تیتانیوم )
مزیت دیگر هایفو ۴ d نسبت به دیگر رقبا در این است که تعدا شات هر کارتریج ۲۰۰۰۰ هزار شات می باشد، که برای تعداد بیماران بیشتری استفاده می شود کارتریج های سه بعدی در مقایسه با کارتریج ۴ بعدی قیمت بالاتری دارند و اصلا مقرون به صرفه نیستند، بعلاوه که تعداد بیماران برای دستگاه سه بعدی بسیار کمتر است.

دستگاه سالنی یا v-max

هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد درمان باعث سفت شدن و کشیدن پوست می شود. این فناوری همچنین می تواند سلول های چربی موجدد در صورت را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز تغییر دهد.( خرید لیزر تیتانیوم )
این دستگاه بدون کارتریج، دوهندپیس و به صورت تک شات و نقطه ای عمل می کند و به این دلیل زمان درمان بیماراندکی طولانی تر میشود. این دستگاه بیشتر در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، و قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد.

مینی هایفو (خانگی )

دستگاه مینی هایفو با تحریک کلاژن باعث بهبود پوست می شود،با این دستگاه رطوبت پوست حفظ می شود و چین و چروک پوست برطرف می شود. همچنین درجات پایین آن برای چروک دور چشم نیز مناسب است . با این دستگاه می توان حالت v صورت را حفظ کرد و از افتادگی صورت جلوگیری کرد.

توصیه پایانی

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای درمان پوستتان به جراحی ها متوسل نشوید چرا که هم باید تبعات بیهوشی و جراحی را متحمل شوید و هم هزینه جراحی به شکل سرسام آوری بالاست.

 

 

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

رسمی اولین دستگاه لیزر تیتانیوم 2021
لیزر موهای زائد بسیاری از علاقه مندان را پیدا کرده است که به زیبایی و سلامت علاقه مند هستند. اما انتخاب مناسب ترین دستگاه لیزر موهای زائد اغلب برای صاحبان بیمارستان و همچنین مشتریان دشوار است و می تواند بسیار گیج کننده باشد.

 

دستگاه لیزری Kyoswitch 2021
همانطور که از نامش مشخص است ، فناوری سوپرانو ایس تیتانیوم پیشرفته استفاده شده در این لیزر ، به کاربران امکان می دهد از دو طول موج 532 و 1064 نانومتر به طور همزمان استفاده کنند. طول عمر انرژی اشعه لیزر در این دستگاه کوتاه است و در محدوده 6 نانو ثانیه است که باعث افزایش سرعت و ایمنی لیزر Kyoswitch می شود. اثر درمانی این محصول در دراز مدت مشاهده خواهد شد.

بنابراین اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته دستگاه برش لیزری با قابلیت حذف تاتو و خالکوبی و جوانسازی پوست نهایت استفاده را ببرید ، خرید کلید لیزری را توصیه می کنیم. این دستگاه با تحریک تولید کلاژن و تأثیر مستقیم بر رنگ پوست ، درمان پوست چرب را بدون عوارض جدی بطور موثر تسهیل می کند.

Masini leisa الکس دیود 2021
دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس برای انواع نور و سبز مناسب است زیرا مجهز به دو طول موج دیود 808 و Alexandrite 760 نانومتر است. دیودهای طول موج بلند با قدرت و جذب انرژی بالا توسط رنگ سطوح رنگی آسیب نمی بینند و مستقیماً وارد پوست می شوند. در نتیجه ، این بهترین انتخاب برای درمان پوست و چشم های سبز است.

نیروی نرم کننده قوی مورد استفاده در این دستگاه با اعمال آب سرد بر روی پوست باعث کاهش درد و جلوگیری از سوختگی در نزدیکی ریشه می شود.

لیزر Alex Diode 2021 علاوه بر خواص منحصر به فرد خود در زمینه زیبایی و رفع موهای زائد ، همچنین اثربخشی خود را در درمان طیف وسیعی از سموم مانند تلانژکتازی صورت ، یا همانژیوم مویرگی ، لکه بندر واین و عنکبوت واریسی اثبات کرده است. رگها تولید یکی از پیشرفته ترین محصولات در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست است.

 

Masini leisa Platinum Plus
دستگاه لیزری پلاتین پلاس 2021 ، با استفاده از طول موجهای برتر لیزر موهای زائد مانند لیزرهای Alexandrite ، Diode و ND: Yag در یک دست ، لیزر موهای زائد ایمن را در طیف وسیعی از رنگ های پوست امکان پذیر می کند. اپلیکاتور این دستگاه بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده است و با استفاده آسان از رابط کاربری و صفحه لمسی ، حس خوشایندی را برای کاربران به ارمغان می آورد. در اینجا برخی از نکات برجسته این محصول آورده شده است:

  • مهدی میرزایی