dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موهای زائد امروزه مشکل بسیاری از افراد است. این موها می توانند در زمینه های ارثی رشد کنند که معمولاً به راحتی با لیزر تیتانیوم درمان می شوند. از طرفی ممکن است موهای زائد در نتیجه اختلالات یا بیماری های هورمونی باشد. این افراد باید ابتدا علت هورمونی را درمان کنند و سپس یا به طور همزمان لیزر موهای زائد را درمان کنند. بسیاری از بیماری های مو نیز پس از اپیلاسیون از بین می روند. امروزه بسیاری از افراد نیز می خواهند از شر موهای طبیعی بدن خود خلاص شوند. در این مقاله سعی کرده ایم به سوالاتی که ممکن است در مورد بهترین لیزر موهای زائد مطرح شود پاسخ دهیم.

 

هیرسوتیسم به چه معناست؟
هیرسوتیسم (رشد مو) به این معنی است که رشد مو در زنان مشابه الگوی رشد مو در مردان است. به گونه ای که موهای پرپشت مشکی به طور ناقص یا کامل در ریش و سبیل مردان رشد می کند. این بیماری برای اکثر زنان یک مشکل نسبتا شایع و آزاردهنده است.

 

روش های قدیمی برای از بین بردن موهای زائد چیست؟
الکترولیز
این یک روش آهسته و دردناک است که در آن فولیکول های مو یکی یکی توسط تکنسین یا متخصص پوست و با ایجاد گرما با هدایت جریان الکتریکی از بین می روند.

اپیلاسیون موهایتان
این یک روش دردناک است که باعث فولیکولیت می شود.

موم
اپیلاسیون نیز سختی های خاص خود را دارد.

مصرف دارو چه تاثیری روی موهای زائد دارد؟
در افرادی که به دلیل اختلالات هورمونی موهای زائد دارند، داروها می توانند اختلال هورمونی را از بین ببرند و از ایجاد موهای پرپشت جدید جلوگیری کنند، اما برای از بین بردن موهای پرپشت قدیمی باید از روش های موجود مانند لیزر استفاده کرد. اما در بیمارانی که اختلال هورمونی ندارند، این فقط یک اثر موقتی است، یعنی در زمانی که بیمار دارو مصرف می‌کند، سرعت رشد مو کاهش می‌یابد، اما وقتی دارو قطع شود، به حالت قبل برمی‌گردد. . .

 

دستگاه های لیزر چگونه کار می کنند؟
سیستم های لیزر با انتخاب طول موج مناسب در یک منطقه نسبتاً بزرگ، تعداد زیادی فولیکول مو (ریشه مو) را هدف قرار می دهند. مکانیسم عمل لیزر هدف قرار دادن ملانین (رنگدانه تیره مو) با استفاده از طول موج خاصی از تابش است که گرما تولید می کند و متعاقباً سلول های رشد مو در ناحیه فولیکول را از بین می برد.

در حال حاضر چه لیزرهایی برای درمان موهای زائد توصیه می شود؟
لیزرهای زیر برای درمان موهای زائد توصیه می شود
1- سیستم لیزر فرکشنال با طول موج 755 نانومتر
2- سیستم لیزر دایود با طول موج 800 نانومتر
3- سیستم لیزر Nd-YAG با طول موج 1064 نانومتر
4- سیستم نوری IPL نیز در درمان موهای زائد با عملکردی مشابه لیزر استفاده می شود.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر هیپنوتراپی پیشرفته ترین تکنولوژی در جهان برای لیفت و جوانسازی صورت، گردن و بدن است. روش هایفو با استفاده از امواج فراصوت متمرکز به عمق پوست نفوذ می کند و گرمای آن باعث جمع شدن و سفت شدن پوست می شود.

 

دستگاه هایفوتراپی


انواع مدل های مختلف دستگاه هایفوتراپی:
دستگاه هایفو اولترا
دستگاه Hypovolta ساخت کشور آمریکا دارای 5 سری (کارتریج) مختلف است که هر کدام اندازه و عمق نفوذ متفاوتی برای مناطق مختلف دارند. این دستگاه قطعا مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد این سری 5 شامل عمق های 1.5، 3، 4.5، 8 و 13 میلی متری با عمق کمتر برای صورت و گردن و عمق های 8 و 13 برای بدن می باشد.

 

دستگاه هایفو دوبل
دستگاه هایفو دابل ساخت شرکت هیرونیک کره جنوبی می باشد.

 

مدل های دستگاه هایفو دوبل
در سه مدل مختلف هایفو اولترا، دابل اس و دابل گلد طراحی و تولید شده است و در نهایت هایفو گلد پرمیوم جدیدترین و بروزترین نسخه این دستگاه می باشد. مدل های چینی به همین نام نیز از این دستگاه تولید شده است.

از نظر کارایی و کیفیت، مدل های چینی آن نیز قابل اعتماد هستند، اما بهتر است در انتخاب مرکز مورد نظر به کره ای یا چینی بودن دستگاه دقت کنید.

 

سری هایفو دوگانه (کارتریج)
هیپنوتراپی دوبل با 4 سری (کارتریج) انجام می شود. این 4 سری شامل عمق های 1.5، 3، 4.5 میلی متر با فرکانس 7 و 4.5 میلی متر با فرکانس 4 می باشد.

هایفو اولترا سابق 3
Haifu Ultraformer 3 جدیدترین محصول کره جنوبی است. به طور کلی فناوری هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه های کره ای این مزیت را دارند.

سری اولترافرمر (کارتریج) 3
Ultraformer 3 مانند سری Ultra America 5 (کارتریج) برای صورت، گردن و بدن مناسب است. 5 سری Ultraformer 3 شامل عمق نفوذ 1.5، 3، 4.5 میلی متر برای صورت و گردن و عمق 9 و 13 میلی متر برای بدن است. می توان از کارتریج های بدن مناسب برای شکم، پهلو، بازو و ران استفاده کرد.

تفاوت بین اولترافورمرهای 1 و 2 و اولترافرمرهای 3
Ultraformer 1 دیگر در کارخانه ساخته نمی شود و یک مدل بسیار قدیمی است. Ultraformer 2 دارای انواع کارتریج نیست و حتی برای تمام نواحی صورت و گردن استفاده نمی شود. Ultraformer 3 نسخه ای از این دستگاه است که به طور کامل آپدیت شده و تا به امروز تمامی عملکردهای لازم را ارائه کرده است.

بهترین دستگاه هیپنوتیزم درمانی
بهترین دستگاه هیپنوتیزم، دستگاهی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای مشتریان است. هرچه تجهیزات و دستگاه های پزشکی جدیدتر باشد، مشکلات و کاستی ها بهتر و عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین Ultraformer 3 که جدیدترین محصول کره جنوبی است، گزینه ای قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

 

 

مقایسه هایپرترمی با روش های دیگر.
هایفوتراپی در مقایسه با سایر دستگاه های جوانسازی دو تا سه سال طول می کشد و برای تکمیل نتیجه نهایی باید سالانه شارژ شود. به دلیل اثربخشی، هزینه آن نسبت به جراحی مناسب تر است.

فروش هایفو  با کمترین قیمت

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

1- مزیت لیزر فرکشنال نسبت به لیزرهای قبلی چیست؟
از آنجایی که لیزرهای تکه تکه تنها بخشی از پوست را به شکل ستون های گرما از بین می برند، به طور کلی آسیب کمتری به پوست وارد می کنند. به همین دلیل اولاً روند ترمیم و بهبودی بعد از لیزر سریعتر است و ثانیاً عوارض اولیه بعد از لیزرهای قبلی مانند قرمزی، تورم و ادم بسیار کمتر است. به همین دلیل، فرد می تواند خیلی زودتر به سر کار بازگردد. سومین مزیت لیزر فرکشنال این است که عوارض دیررس بعد از عمل مانند قرمزی طولانی مدت، لک و اسکار بسیار کمتر از لیزرهای قدیمی است.

 

2- لیزر فرکشنال برای کدام مشکلات پوستی استفاده می شود؟
لیزرهای فرکشنال دارای طیف وسیعی از اثرات هستند. این بدان معناست که علاوه بر جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک های پوست، در درمان مواردی مانند لکه های سخت، منافذ باز پوست، ترک های بارداری یا ترک های پوستی نیز تاثیرات چشمگیری دارند. یکی دیگر از کاربردهای مهم لیزر فرکشنال، درمان اسکارهای ناشی از آکنه، لیشمانیوز یا اسکارهای جراحی است.

 

3- آیا لیزر فرکشنال دردناک است؟
پاسخ به این سوال به میزان تحمل افراد بستگی دارد. برای افرادی که آستانه تحمل درد بالایی دارند، جراحی لیزر بدون بیهوشی امکان پذیر است. برای سایر افراد نیم ساعت تا یک ساعت قبل از عمل می توان از کرم های بی حس کننده استفاده کرد.

 

4- چند جلسه لیزر فرکشنال برای درمان بیماری لازم است؟
بسته به پیکربندی دستگاه لیزر فرکشنال و نوع بیماری تحت درمان، بین 4 تا 6 جلسه درمانی مورد نیاز است. فواصل بین جلسات درمانی معمولا یک ماه است.

 

5. چه زمانی پاسخ درمانی ظاهر می شود؟
پاسخ درمانی در لیزرهای فرکشنال سریع نیست و معمولاً پس از 3-4 ماه بهبود قابل توجهی مشاهده می شود. در این مدت پوست شروع به تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن قدیمی می کند.

 

6. چه زمانی بیمار می تواند به کار خود بازگردد؟
در بیشتر موارد، بیمار می تواند در همان روز یا حداکثر روز بعد به سر کار خود بازگردد. زمان بازگشت به کار بستگی به نوع بیماری و پیکربندی دستگاه دارد.

 

7- انجام لیزر فرکشنال چه عوارضی دارد؟
عوارض لیزر co2 فرکشنال معمولاً در درمان‌های شدید و تنظیمات بالای دستگاه رخ می‌دهد. بعد از لیزر فرکشنال معمولا چند روزی پوسته پوسته شده و گاهی اوقات پوسته پوسته می شود که طبیعی است. گاهی اوقات، برای چند روز ورم در محل وجود دارد. استفاده از کیسه یخ بلافاصله پس از لیزر و سپس به طور متناوب می تواند این عارضه را کاهش دهد یا از آن جلوگیری کند. یکی دیگر از عارضه های نادر التهاب ناشی از لک است که اغلب در پوست سبز رنگ ایجاد می شود.

 

8- لیزر فرکشنال برای کدام مکان ها قابل استفاده است؟
لیزر فرکشنال را می توان برای کل بدن استفاده کرد، اما عملکرد آن در مناطقی که استفاده از لیزرهای دیگر محدود است، مانند گردن و دست، بهترین عملکرد را دارد.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

چگونه فرآیندهای تعمیر RF را فعال کنیم؟

 

دستگاه آر اف یکی از کم تهاجمی ترین روش های جوانسازی پوست است. در این روش از امواج رادیویی استفاده می شود، نیازی به ایجاد برش پوستی نیست و عوارض و خطرات درمان حداقل است.

در این مقاله می خواهیم RF فرکشنال، آر اف فرکشنال میکروسوزن و آر اف انقباضی را به طور کامل بررسی کنیم. بیایید ببینیم این روش های جوان سازی از چه فناوری استفاده می کنند، چه مشکلاتی برای حل آنها مناسب است و مزایا و معایب آنها چیست. این مقاله برای همه کسانی که می خواهند از روش های RF برای جوانسازی یا مشکلات دیگر استفاده کنند مفید خواهد بود.

 

فرکانس رادیویی یا امواج RF
RF مخفف «رادیو فرکانس» و فرکانس رادیویی به امواج رادیویی اطلاق می شود که کاربردهای زیادی در زندگی ما دارند. امواج RF ایمن و قدرتمند هستند و به همین دلیل است که در زمینه های مختلفی از پزشکی و زیبایی گرفته تا مهندسی و استفاده روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. از این امواج در رادیو، تلویزیون، مایکروویو و دستگاه های Wi-Fi استفاده می شود.

امواج مورد استفاده در روش RF کسری خواص منحصر به فرد خود را دارند. یعنی کاملاً با وای فای یا مایکروویو تفاوت دارند. سرعت، فرکانس و انرژی این امواج به گونه ای تنظیم می شود که بدون آسیب رساندن به پوست، اثرات جوان کننده خود را اعمال می کنند.

دستگاه های RF که از امواج فرکانس رادیویی ایمن و موثر استفاده می کنند می توانند اثرات جوان کننده قابل توجهی بر روی لایه های پوست داشته باشند.

 

امواج RF چه تاثیری روی پوست دارد؟
امروزه روش‌های غیرتهاجمی جوان‌سازی پوست که از امواج الکترومغناطیسی یا مکانیکی استفاده می‌کنند، متنوع‌تر شده‌اند. دستگاه های لیزری که از امواج نور استفاده می کنند، هیپنوتیزم درمانی که از امواج اولتراسوند استفاده می کند یا همان آر اف فرکشنال که امواج رادیویی تولید می کنیم. همه اینها جزو فناوری های پیشرفته برای جوانسازی پوست غیرتهاجمی هستند.

هر یک از این تکنیک‌های جوان‌سازی مبتنی بر فناوری‌ها و امواج متفاوتی هستند، اما جنبه‌های مشترک بسیار مهمی دارند. اولین و مهمترین ویژگی مشترک آنها این است که پرخاشگر نیستند. این بدان معنی است که بدون خطرات و عوارض جانبی جراحی، می توانند تغییرات قابل توجهی در پوست شما ایجاد کنند.

دومین وجه مشترک روش های غیرتهاجمی مکانیسم جوانسازی پوست است. در روش های غیر تهاجمی، ساختار اصلی پوست را تغییر نمی دهیم. در عوض، ما به سادگی پوست را تحریک می کنیم تا فرآیندهای ترمیم بافت را فعال و ترمیم کند. در روش های تهاجمی مانند جراحی، تغییرات ساختاری جدی در اجزای پوست رخ می دهد. به عنوان مثال، اگر پوست افتاده باشد، بافت زیر جلدی کوتاه شده و پوست می میرد.

 

 

فرآیندهای ترمیم پوست چیست؟
در روش فرکشنال RF، ما کار می کنیم تا فرآیندهای طبیعی ترمیم پوست را آغاز کنیم که باعث آسیب جزئی پوست می شود. نتیجه این فرآیندهای ترمیم افزایش کلاژن بافتی و تشکیل بافت فیبری است که پوست را سفت و جوان می کند.

 

بیایید این موضوع را کمی باز کنیم:

چرا پوست ما پیر می شود؟
افزایش سن، قرار گرفتن پوست در معرض اشعه های مضر خورشید، کم آبی بدن و مواردی از این دست در نهایت باعث آسیب پوست و ظاهر شدن علائم پیری روی پوست می شود.چین و چروک، لکه های تیره و روشن، افتادگی پوست، سلولیت و ترک های پوست نشانه پیری و آسیب پوست هستند.

یکی از دلایل اصلی پیری و افتادگی پوست یا ایجاد ترک در پوست، کاهش میزان فیبرهای کلاژن در پوست است. سفتی، سفتی و شادابی پوست تا حد زیادی به میزان این فیبرهای پروتئینی بستگی دارد و در صورت کاهش میزان آنها در بافت پوست شاهد ایجاد چین و چروک، افتادگی و مشکلاتی از این دست خواهیم بود.

 

چگونه فرآیندهای تعمیر RF را فعال کنیم؟
تکنیک های فرکانس رادیویی فرکشنال، لایه برداری با لیزر و هیپنوتیزم درمانی با مکانیسم های مختلف باعث آسیب جزئی و کنترل شده به بافت پوست می شود. آسیب هایی که عمق و وسعت آنها را از قبل تعیین کرده ایم.

هنگامی که پوست ما آسیب می بیند، فرآیندهای ترمیم فعال می شوند. برای ترمیم آسیب، پوست سلول های آسیب دیده را با بافتی به نام بافت فیبری جایگزین می کند. بافت فیبری قوام بیشتری نسبت به بافت معمولی دارد. تشکیل این بافت در عمق پوست باعث سفت شدن و کشیدگی پوست می شود. این به این معنی است که افتادگی کاهش می یابد و چین و چروک ها از بین می روند.

بافت فیبری همان بافت ضخیم و ناهمواری است که در مراحل اولیه زمانی که زخم روی سطح پوست بهبود می یابد دیده می شود. البته در عمق پوست، سطح پوست ضخیمی ندارد. با این حال، رشته های کلاژن بافت فیبری کوتاه تر و قوی تر از بافت طبیعی پوست هستند.

 

از آسیب کسری چه می فهمیم؟
آسیب ناشی از RF فرکشنال به اندازه کافی جدی نیست که به پوست شما آسیب برساند. آنقدر صاف نیستند که پوست شما را تغییر ندهند. در واقع، دانشمندان سطح امنی از آسیب را شناسایی کرده اند که می تواند پوست را بدون آسیب رساندن به آن زیبا و جوان کند. با روش فرکشنال RF به همان سطح آسیب وارد می کنیم.

در RF کسری، امواج رادیویی را در یک منطقه خاص متمرکز می کنیم. این امواج در یک نقطه از دستگاه خارج شده و وارد پوست می شوند. سپس از پوست عبور کرده و در نقطه دیگری به دستگاه برمی گردند. این کار بافت پوست را تا دمای 75 درجه سانتیگراد گرم می کند. در این دما پروتئین های پوست و کلاژن تخریب شده و تغییر شکل می دهند. سلول ها نیز تا حدی از بین می روند.

فروش دستگاه آر اف مدل استار و قیمت انواع ابزار مراقبت از پوست متفرقه از شرکت سینوهه.

  • مهدی میرزایی
  • ۰
  • ۰

جست‌وجوی زیبایی و راه‌هایی برای دستیابی به پوستی جوان‌تر همیشه عنصر مهمی در زندگی بسیاری از افراد است. عمل زیبایی شناسی قرن هاست که وجود داشته و حتی به دوران فراعنه در مصر باستان برمی گردد. همانطور که یک نقاش یک پرتره زیبا خلق می کند، یک آهنگساز یک آهنگ منحصر به فرد خلق می کند، اثر زیبایی شناسانه یک هنر یک پیچ و تاب است. متخصصان زیبایی به جای رنگ روغن و بوم، خلاقیت خود را در این زمینه با ارائه درمان های تسکین دهنده و ترمیمی که اعتماد به نفس را افزایش می دهند، می درخشند. دستگاه های لیزر مو یکی از ساخته های متخصصان زیبایی محسوب می شوند. زیبایی‌شناسان اولیه فقط منابع محدودی در اطراف خود برای کار داشتند. امروزه، زیبایی‌شناسان مدرن می‌توانند از میان طیف وسیعی از گزینه‌های درمانی انتخاب کنند. اکتشافات علمی جدید و پیشرفت های تکنولوژیکی بزرگترین پیشرفت در زیبایی شناسی پزشکی و لیزر تیتانیوم هستند. در این مقاله سعی شده است جزئیاتی که قبل از خرید دستگاه لیزر خانگی موهای زائد باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. انواع دستگاه لیزر مو مانند دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکس دایود امروزه به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن شناخته می شوند که مورد تایید متخصصان زیبایی در ایران نیز می باشند.

 

اگرچه درمان هایی مانند لیزر موهای زائد و بازسازی پوست فتوشیمیایی محبوب ترین هستند، خرید لیزر مو برای ارائه این خدمات می تواند دشوار باشد. برای متخصصانی که برای خرید تجهیزات لیزر زیبایی در بازار هستند، این مقاله با پاسخ به سوالات مهم و ارائه جزئیات در مورد فرآیند خرید، گمانه زنی ها را از بین می برد.

 

 

1. هنگام خرید دمپایی برای رفع موهای زائد بدن، نوع و اکثر مشتریان خود را بشناسید.
اولین قدم در فرآیند خرید لیزر دایود این است که به جمعیت خاص مشتریان خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع درمانی برای آنها جذاب تر است. مشتریان جوان‌تر به احتمال زیاد تحت لیزر موهای زائد قرار می‌گیرند و مشتریان مسن‌تر احتمالاً پوست صورت را جوان کرده و چین و چروک‌ها را با لیزر کاهش می‌دهند. نوع پوست مشتری نیز باید در نظر گرفته شود.

اگر اکثر مشتریان شما انواع پوست تیره تری دارند (رده بندی نوع پوست فیتزپاتریک 4، 5 یا 6)، ممکن است نتوانند انواع خاصی از لیزر درمانی را با موفقیت انجام دهند. پس از طبقه بندی مشتریان، نوبت به انتخاب روش درمانی می رسد که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد. برای لیستی از محبوب ترین روش های مبتنی بر لیزر امروزه، به Top Laser Therapy مراجعه کنید. هنگامی که این تصمیم مهم را گرفتید، جزئیات زیادی در هنگام خرید وجود دارد. خرید دستگاه لیزر مو احتمالا یکی از سخت ترین خریدهای هر آرایشگری است.

 

2. اطلاع از قیمت دستگاه یک گزینه اساسی برای خرید دستگاه لیزر آلما است
خرید لیزر مو می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، اما به خاطر داشته باشید که هیجان لحظه ای نباید مورد توجه قرار گیرد. تعیین بودجه برای خرید بسیار مهم است و باید سریع انجام شود.بودجه برای دستگاه لیزر مو کمک می کند تا جستجوی شما را محدود کنید و از هدر رفتن تلاش برای جستجوی تجهیزات بسیار گران قیمت جلوگیری کنید. به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فروش دستگاه های لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد برای مدت طولانی از شما دعوت می کنیم تا با مشاوران ما در زمینه خرید دستگاه لیزر موهای زائد و شرایط خرید نقدی و اقساطی آنها به صورت رایگان مشورت کنید. فرم.

شاید به فکر خرید یک دستگاه دست دوم افتاده باشید. هر دو گزینه جدید و کارکرده مزایا و معایب خود را دارند. لیزرهای مو مشابه خودروهای جدید هستند، خواص استهلاک پذیری دارند و به محض بیرون آمدن از جعبه، ارزش خود را از دست می دهند. خرید لیزر موی جدید هزینه بیشتری دارد، اما موثرترین درمان ها را ارائه می دهد. همچنین فرصتی را برای بازاریابی جدیدترین و بهترین خدمات مشتری فراهم می کند. شاید خرید لیزر موهای دست دوم ارزان‌تر باشد، اما از فناوری قدیمی‌تر استفاده می‌کند و فرسودگی قبلی را تجربه کرده است.

3. امکان خرید دستگاه لیزر الکس به صورت نقدی یا اقساطی
دانستن تمام راه های موجود برای خرید دستگاه بسیار مهم است. امکان خرید دستگاه لیزر الکس به صورت اقساطی یا نقدی وجود دارد. همچنین می توانید با توجه به وضعیت مالی خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. شرکت راشا طب با ارائه امکانات ویژه و ایجاد محیطی امن برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های خرید و فروش دستگاه های رفع موهای زائد بدن شناخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه لیزر مو بصورت نقدی یا اقساطی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

4. گارانتی دستگاه لیزر مو
همانطور که می دانید، تعمیر دستگاه لیزر موهای زائد می تواند گران باشد. یک خرابی یک دستگاه لیزر موی غیر ایمن می تواند چندین هزار ریال برای تعمیر قطعات و کار ایجاد کند. هنگام بررسی گزینه های گارانتی، یک سوال مهم وجود دارد که باید از خود بپرسید: اگر تجهیزات من خراب شود، آیا شرکتی وجود دارد که بتواند آن را تعمیر کند یا باید لیزر مو را به کارخانه اصلی ارسال کنم؟ به همین دلیل است که خرید دستگاه لیزر مو یکی از سخت ترین موضوعات برای متخصصان زیبایی است.

یک راه عالی برای تعیین اینکه آیا قیمت گارانتی ارزش آن را دارد یا خیر این است که فرض کنیم دستگاه لیزر شما دو بار در سال نیاز به تعمیر دارد. اگر هزینه سالانه گارانتی کمتر از هزینه برآورد شده برای تعمیر گارانتی باشد، خرید شما یک خرید هوشمند است.

  • مهدی میرزایی