dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای بهترین راه برای ایجاد فضا در محیط اداری
شیشک یک شرکت متخصص در طراحی فضاهای اداری است که با ارائه مناسب ترین و خلاقانه ترین طرح ها و با استفاده از بهترین متریال، فضای کاری شما را با توجه به نیاز شما طراحی می کند. شیشک با طراحی، تامین و اجرای پارتیشن های شیشه ای برای ادارات، نیاز به مراحل ساخت سخت و پرهزینه برای جداسازی فضاهای اداری را از بین می برد. پارتیشن شیشه ای گزینه ای جذاب برای ایجاد فضاهای کاری مدرن و مجلل است. علاوه بر این، پارتیشن های شیشه ای به دلیل تنوع زیاد، امکان ایجاد فضاهای مختلف را ارائه می دهند. این نوع پارتیشن شامل پارتیشن های شیشه ای فریم لس و قاب دار می باشد که هر یک از این دو مدل در انواع تک پنل و دو پانل قابل سفارش می باشد. این نوع پارتیشن دارای ویژگی هایی است که آن را برای استفاده در محیط های کاری مناسب می کند.

 

اگر به فکر جداسازی محل کار خود هستید و قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید، شیشک تضمین می کند بهترین لیست قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم را به شما ارائه دهد. هزینه پارتیشن اداری به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع شیشه نشکن و سکوریت و ضخامت آن، تعداد جداره: تک و دوتایی، قاب دار و بدون قاب، اندازه و حجم و همچنین کیفیت پروفیل، متراژ فضای اداری می باشد. مهمترین عوامل موثر بر قیمت با کمک فرم زیر می توانید قیمت پارتیشن مورد نظر را تخمین بزنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

 

پارتیشن شیشه ای بدون فریم
همانطور که از نام پارتیشن بدون فریم پیداست، این نوع پارتیشن فضای بسیار کمی را اشغال می کند زیرا از پروفیل های آلومینیومی فلزی محدودی در ساختار خود استفاده می کند.در نتیجه برای اجرا در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. علاوه بر این، پس از استفاده از پارتیشن‌های بدون فریم، تقسیم‌بندی با کاهش تعداد پروفایل‌ها، دید بیشتری را با وضوح و شفافیت بیشتر به دست می‌آورد.

 

پارتیشن شیشه ای بدون فریم دو جداره
پارتیشن دو جداره فریم لس با فریم فلزی در مدل باریک کرکره ای یا بدون کرکره قابل استفاده است. این نوع صفحه نمایش با شفافیت، ظرافت و عملکرد صدای بالا انتخاب مناسبی برای عمل در فضاهای کوچک و بزرگ است. عایق صوتی در نوع دوجداره فریم لس از نوع تک جداره قویتر است و همین امر آن را برای استفاده در فضاهای کوچک اما شلوغ مناسب می کند.

 

  

 

پارتیشن شیشه ای قاب دار
اگر فضای کاری شما محدود نیست، می توانید از بین برنامه های بیشتری برای استقرار و نصب پارتیشن انتخاب کنید. پارتیشن های قاب شیشک با ظاهری جذاب و متفاوت در دو مدل پلاس و دوپیا برای زیباتر شدن محیط کار شما قابل سفارش است.

   

    

  

  

 

 

پارتیشن تک شیشه با قاب
انواع پارتیشن های تک جداره قاب بندی شده عایق های خوبی برای کنترل صدا در فضاهای کاری شلوغ هستند. در این مدل پارتیشن با فریم آلومینیومی پوشانده شده است که تاثیر بسزایی در زیبایی پارتیشن و جلوه بهتر فضای کاری شما دارد. مدل پلاس از مجموعه محصولات تک کریستال شیشک با طرح قاب، گزینه بسیار مناسبی برای فضای کاری شما می باشد.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره با فریم
اگر نگران حفظ حریم خصوصی در محیط کار خود هستید، ساختار آلومینیومی Dupiya و سیستم پارتیشن دو جداره شیشه سکوریت شده به شما این امکان را می دهد که فضاهای کاری خود را با سطوح مختلف شفافیت و همچنین حریم خصوصی ترکیب کنید. این نوع پارتیشن علاوه بر جذب نور و روشنایی از تمامی فضاهای کاری، عایق بسیار خوبی در برابر نویزهای اضافی می باشد.انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای
هنگام انتخاب پارتیشن شیشه ای برای نظم بخشیدن به دفتر کار خود، انواع مختلفی از پارتیشن ها موجود است که هر کدام دارای کیفیت های متفاوت و ویژگی های منحصر به فردی هستند. پارتیشن های شیشه ای از نظر نوع قاب و شیشه ای که در ساخت آنها استفاده می شود با یکدیگر تفاوت دارند. البته آنچه در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم بررسی انواع شیشه در ساخت پارتیشن شیشه ای است. پس برای آشنایی بیشتر با آن به ادامه مطلب بروید همچنین می توانید مقاله مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت glassonweb.com مطالعه کنید.

جداکننده های شیشه ای با ایجاد روحیه تیمی و حفظ حریم خصوصی، حس همکاری را در بین کارکنان افزایش می دهند. این نوع پارتیشن ها با هر شیشه ای که در زمان بسیار کوتاهی طراحی و ساخته می شود قابل نصب بوده و علاوه بر اینکه محیط کار شما را مرتب می کند، طراحی مدرنی به دفتر شما می بخشد.

شیشک تیمی متخصص در فضاسازی در محیط های اداری است که با خرید از شیشک تولید کننده پارتیشن های شیشه ای علاوه بر دوری از مراحل ساخت و ساز سخت و پرهزینه، دفتر شما را مطابق با نیاز و خواسته شما طراحی و بازسازی می کند. برای ایجاد فضا، دفتر شما غیر ضروری خواهد شد، همچنین طیف گسترده ای از پارتیشن های شیشه ای را دریافت خواهید کرد. پارتیشن های شیشه ای در انواع مختلف از جمله تک شیشه ای، دو شیشه ای، مات یا شفاف، شیشه ای رنگی و فن دار قابل سفارش می باشند.(قیمت پارتیشن شیشه ای)

 

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره
شیشه های تک جداره در ساخت پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن تک جداره گزینه ای مناسب برای فضاهای کوچک و دور از دسترس است، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و همچنین نسبت به سایر انواع پارتیشن اداری سریعتر اجرا می شود.بنابراین اگر عجله دارید، پارتیشن شیشه ای بدون فریم تک پنل ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. متریال اصلی در تولید این نوع پارتیشن ها یک لایه شیشه به ضخامت 8 تا 12 میلی متر می باشد که علاوه بر ایجاد فضایی کارآمد و کاهش آلودگی صوتی در مطب، برای استفاده حداکثری از فضا نور طبیعی در فضا

 

پنجره های دو جداره در ساخت پارتیشن های شیشه ای.
پارتیشن دوجداره با شفافیت، ظرافت و عملکرد صدای بالا، همانند پارتیشن های تک جداره، گزینه مناسبی برای کار در فضاهای کوچک است. عایق صوتی دو جداره از پارتیشن های تک جداره قوی تر است و برای استفاده در فضاهای کوچک اما شلوغ مناسب است. در تولید این نوع پارتیشن ها از شیشه های دولایه استفاده می شود که ضخامت آنها بیشتر از شیشه های تک جداره است.

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • مهدی میرزایی

پارتیشن شیشه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی