dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال چیست؟ (یا همانطور که دیگران آن را ارز دیجیتال یا رمزنگاری می نامند) اساساً یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که برای استفاده در اینترنت طراحی شده است. بیت کوین که در سال 2008 راه اندازی شد، اولین ارز دیجیتال بود و همچنان بزرگترین، تاثیرگذارترین و شناخته شده ترین ارز است. در دهه پس از آن، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم به عنوان جایگزین های دیجیتالی برای پول صادر شده توسط دولت رشد کرده اند. معروف ترین ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، EOS، ریپل و دوج کوین هستند. برخی از ارزهای رمزنگاری شده از جهاتی شبیه بیت کوین هستند و برخی دیگر مبتنی بر فناوری‌های متفاوتی هستند یا ویژگی‌های جدیدی دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عملکرد بیشتری نسبت به قابلیت انتقال داشته باشند.

 

بررسی اجمالی
بحث کامل ویژگی های ارز دیجیتال در قالب یک مقاله نمی گنجد، اما به طور خلاصه برخی از مزایا و ویژگی های آموزش ارز دیجیتال عبارتند از:

ارزهای دیجیتال امکان انتقال ارزش آنلاین را بدون نیاز به واسطه ای مانند بانک یا پردازشگر پرداخت فراهم می کنند و به شما این امکان را می دهند که ارزش را به صورت جهانی، با سرعت بالا، 24 ساعت شبانه روز و با هزینه کم انتقال دهید.ارزهای دیجیتال معمولاً توسط هیچ دولت یا سایر مقامات مرکزی صادر یا کنترل نمی شوند. آنها توسط شبکه‌های همتا به همتای رایانه‌ها با استفاده از نرم‌افزار رایگان و منبع باز مدیریت می‌شوند. به طور کلی، هر کسی که بخواهد می تواند در شبکه باشد.

سوالی که ممکن است برای برخی پیش بیاید این است که اگر بانک یا دولت در این موضوع دخالتی نداشته باشد، استفاده از ارزهای رمزنگاری شده چگونه امن است؟ در پاسخ می توان گفت که استفاده از ارزهای رمزپایه ایمن است زیرا تمامی تراکنش ها توسط فناوری به نام بلاک چین تایید می شوند.

بلاک چین ارز دیجیتال شبیه ترازنامه یا دفتر کل بانک است. هر ارز دیجیتال بلاک چین مخصوص به خود را دارد که یک رکورد مداوم از هر تراکنشی است که با آن ارز انجام شده است.

برخلاف دفتر کل بانک، یک بلاک چین رمزگذاری شده بین شرکت کنندگان در سراسر شبکه ارز دیجیتال توزیع می شود. هیچ شرکت، کشور یا شخص ثالثی آن را کنترل نمی کند و هر کسی می تواند شرکت کند. بلاک چین یک فناوری پیشرفته است که با دهه ها محاسبات و نوآوری های ریاضی در سال های اخیر امکان پذیر شده است.مهمتر از همه، ارزهای دیجیتال به افراد اجازه می دهند تا کنترل کامل بر دارایی های خود داشته باشند.

 

مفاهیم کلیدی مرتبط با آموزش ارزهای دیجیتال

قابلیت انتقال
در دنیای ارزهای دیجیتال، پرداخت کارمزد و تراکنش با شخصی در آن سوی دنیا یا در یک فروشگاه محلی تفاوتی ندارد.

 

حریم خصوصی
هنگام پرداخت با ارز دیجیتال، نیازی به ارائه اطلاعات شخصی غیر ضروری به طرف مقابل نیست. این بدان معناست که اطلاعات مالی شما در برابر اشتراک گذاری با اشخاص ثالث مانند بانک ها، خدمات پرداخت، تبلیغ کنندگان و آژانس های رتبه بندی اعتباری محافظت می شود و از آنجایی که ارسال اطلاعات حساس از طریق اینترنت ضروری نیست، خطر بسیار کمی وجود دارد که مالی شما اطلاعات یا هویت به خطر افتاده است.

 

امنیت
تقریباً همه ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم و بیت‌کوین کش با استفاده از فناوری به نام بلاک چین محافظت می‌شوند که به طور مداوم توسط مقادیر زیادی قدرت محاسباتی بررسی و تأیید می‌شود.

به عنوان مثال، شبکه قدرتمند بیت کوین هک نشده است، و ایده های اساسی پشت ارزهای دیجیتال به ایمن کردن آنها کمک می کند: سیستم ها بدون مجوز هستند و نرم افزار زیربنای آن منبع باز است، که به این معنی است که تعداد بیشماری دانشمندان کامپیوتر و رمزنگاران قادر به بررسی همه جنبه ها هستند. شبکه ها و امنیت آنهادسترسی
از آنجایی که دارایی های دیجیتال شما به یک دولت یا موسسه مالی وابسته نیست، آنها همیشه در دسترس شما هستند، صرف نظر از اینکه در کجای جهان هستید یا هر اتفاقی که با هر یک از واسطه های اصلی در سیستم مالی جهانی می افتد.

 

شفافیت
هر تراکنش در شبکه های ارز دیجیتال بدون استثنا به صورت عمومی پست می شود. این بدان معناست که جایی برای دستکاری معاملات، تغییر عرضه پول یا تنظیم قوانین وجود ندارد.

 

برگشت ناپذیر
برخلاف پرداخت با کارت اعتباری، پرداخت با ارز دیجیتال غیرقابل استرداد است. برای بازرگانان، این احتمال تقلب را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

 

چرا ارزهای دیجیتال آینده دنیای مالی هستند؟(دوره ارز دیجیتال)

ارزهای دیجیتال اولین جایگزین برای سیستم بانکداری سنتی هستند و دارای مزایای قدرتمندی نسبت به روش‌های پرداخت قبلی و اشکال سنتی دارایی‌ها هستند. در واقع می توان آنها را نسخه دوم پول دانست. نوع جدیدی از پول نقد بومی اینترنت که به آن امکان می دهد سریع ترین، آسان ترین، ارزان ترین، ایمن ترین و جهانی ترین راه برای تبادل ارزش در جهان باشد. برخی از مزایایی که ارزهای دیجیتال برای دنیای مالی به همراه دارند عبارتند از:

• ارزهای دیجیتال می توانند برای خرید کالاها یا خدمات استفاده شوند یا به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری نگهداری شوند، اما هیچ مقام مرکزی نمی تواند آنها را دستکاری کند.مهم نیست که چه اتفاقی برای دولت می افتد، ارز دیجیتال شما امن باقی می ماند.(کانال سیگنال ارز دیجیتال)

• در عین حال، ارزهای دیجیتال بدون توجه به اینکه در کجا متولد شده اید یا در کجا زندگی می کنید، خدمات یکسانی را ارائه می دهند. تا زمانی که تلفن هوشمند یا دستگاه دیگری به اینترنت متصل باشید، مانند هیچ دستگاه دیگری به دنیای رمزنگاری دسترسی خواهید داشت.

• ارزهای دیجیتال فرصت های منحصر به فردی را برای گسترش آزادی اقتصادی برای مردم در سراسر جهان ایجاد می کنند. بدون مرز بودن ارزهای دیجیتال تجارت آزاد را حتی در کشورهایی که کنترل شدید دولت بر امور مالی شهروندان دارند، تسهیل می کند. در مناطقی که تورم یک مشکل عمده است، ارزهای دیجیتال می توانند جایگزینی برای ارزهای فیات ناکارآمد برای پس انداز و پرداخت ارائه کنند.

• به عنوان بخشی از یک استراتژی سرمایه گذاری گسترده تر، ارزهای رمزنگاری شده را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. یک رویکرد خرید و نگهداری چیزی مانند بیت کوین است که در جهان امروز از ارزشی تقریباً ناچیز در سال 2008 به هزاران دلار رسیده است. روش دیگر، استراتژی فعال تر است: خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بسیار پرنوسان.• گزینه دیگری برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال که به دنبال به حداقل رساندن ریسک هستند، ارزهایی هستند که ارزش آنها همیشه برابر با 1 دلار است، به عنوان مثال، مانند کوین USDT و USDC. این ارزهای دیجیتال مزایای ارزهای دیجیتال با ارزش ثابت یک ارز سنتی را ارائه می‌کنند، از جمله توانایی انتقال سریع و ارزان پول در سطح بین‌المللی. مشتریان صرافی کوین بیس که USDC دارند نیز پاداش می گیرند و آن را جایگزین جذابی برای حساب پس انداز سنتی می دانند.(کانال سیگنال ارز دیجیتال)

 

چرا روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنیم؟
صرافی های آنلاین مانند کوین بیس و بایننس خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آسان، ایمن و سودآور کرده اند. در اکثر صرافی ها، افتتاح حساب تنها چند دقیقه طول می کشد البته با آموزش ارز دیجیتال و می توانید ارز دیجیتال مورد نظر را به روش های مختلفی خریداری کنید. همچنین، می‌توانید هر تعداد ارز دیجیتال که می‌خواهید بخرید. به عنوان مثال، شما می توانید فقط 20 دلار بیت کوین بخرید، در حالی که هر واحد بیت کوین در زمان نوشتن تقریبا 50000 دلار ارزش دارد.

یکی از مزایای دیگر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال این است که برخی از صرافی‌ها به دارندگان خود صرفاً برای نگهداری ارزهای دیجیتال خاص پاداش می‌دهند.همچنین برخلاف سهام یا اوراق قرضه، می توانید به راحتی ارز دیجیتال خود را به دیگران انتقال دهید یا از آن برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده کنید.

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی