dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد

دنیای امروز کاملا دیجیتال و وابسته به کامپیوتر است، برنامه نویسی یکی از موضوعاتی است که احتمالاً در مورد آن زیاد شنیده اید، اما اگر اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید و می خواهید بدانید برنامه نویسی چیست؟ فایده آن چیست؟ توسعه دهنده کیست و چه کار می کند؟ برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟ بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟ و اینکه برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. همچنین تصمیم گرفتیم کمی در مورد زبان برنامه نویسی پاپیون صحبت کنیم که مطمئنا برای علاقه مندان به یادگیری زبان های برنامه نویسی مفید خواهد بود.

برنامه نویسی در اذهان عمومی بسیار دشوار و پیچیده است، بنابراین به نظر نمی رسد کسی از عهده آن بر بیاید، درست است که برنامه نویسی دشوار است اما نه به روشی ماوراء طبیعی، بنابراین بسیاری از افراد می توانند با کمی تلاش و یک دوره آموزشی ولجان آن را انجام دهند. بیش از آن اکنون زمان پاسخ به سوالات برنامه نویسی بالا است.

 
 

در آکادمی مدرسان پیشتاز می توانید دوره های مختلف برنامه نویسی را بیابید که هر کدام توسط اساتید برجسته این رشته تهیه شده است.این دوره ها دارای پشتیبانی هستند یعنی اگر در طول آموزش برنامه نویسی سوالی داشتید می توانید از ما بپرسید. نکته جالب دیگری که باید بدانید این است که با خرید یک دوره، برای همیشه به آپدیت های آن دسترسی خواهید داشت. همچنین برای شما عزیزان مقالات زیادی در زمینه برنامه نویسی آماده کرده ایم که می توانید به صورت رایگان به آنها دسترسی داشته باشید. مجموعه آکادمی آی تی از ابتدای آموزش برنامه نویسی همراه شماست تا هر روز به سمت حرفه ای شدن قدم بردارید و درآمد مناسبی کسب کنید. تمامی دوره های آکادمی فناوری اطلاعات دارای ویدئوهای رایگان می باشد و شما می توانید با مشاهده آن ها با کیفیت و روش تدریس اساتید بیشتر آشنا شوید. فرصت را از دست ندهید و همین الان شروع به یادگیری کنید.

در دنیای امروز آموزش برنامه نویسی یکی از انتخاب های علاقه مندان به علوم کامپیوتر است و با پیش رفتن دنیای فناوری روز به روز به سمت مشاغل جدید، تعداد این گونه افراد که به سمت برنامه نویسی موبایل و وب می روند افزایش می یابد.در این متن تصمیم داریم در مورد موضوعاتی مانند یادگیری برنامه نویسی، شاخه های مختلف آن، انواع زبان های درگیر در آن و بازار کار آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

برنامه نویسی در واقع ارتباط بین سیستم های کامپیوتری و افراد است. در این زمینه زبان های برنامه نویسی نقش مهمی ایفا می کنند، زیرا این زبان ها مجموعه ای از حروف و نمادهای خاص هستند که برای انسان و سیستم های کامپیوتری تعریف شده اند. بنابراین می توان گفت برنامه نویس با استفاده از زبان های برنامه نویسی یک سری وظایف را به سیستم محول می کند و سیستم طبق برنامه ای که در اختیارش قرار می گیرد آن ها را اجرا می کند.

 
 

برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

این اولین سوالی است که هر فردی که می خواهد در مورد این رشته بیاموزد می پرسد، اجازه دهید کمی واضح تر به این سوال پاسخ دهیم. برنامه نویسی روشی است که برای حل مسائل با کمک کامپیوتر استفاده می شود. به طور کلی تمامی برنامه های کامپیوتری با کمک برنامه نویسی طراحی و اجرا می شوند.
 برای آشنایی بهتر با برنامه نویسی مثالی برای شما می زنیم: تصور کنید به اداره ای مراجعه می کنید که نیاز به کسب اطلاعات در مورد فعالیت های قبلی شما دارد، آنها فقط کد ملی شما را می پرسند، سپس در آن دفتر اطلاعات مربوط به شما را تکمیل می کنند.کد ملی شما را وارد سیستم می کنند و اطلاعات شما را بررسی می کنند. این فقط با کمک برنامه نویسی امکان پذیر است. یک برنامه نویس یا یک تیم برنامه نویسی برنامه را طوری نوشته است که با وارد کردن آن کد، اطلاعات قبلی شما ظاهر می شود.
برنامه نویسی علمی است که به کمک آن به کامپیوتر دستور می دهیم زیرا کامپیوتر زبان ما انسان ها را نمی فهمد و اکثر اطلاعات را به صورت صفر و یک می بیند (در کدهای صفر و یک یا زبان کامپیوتری باینری). ) برای مثال) برنامه نویسی به عنوان رابط بین انسان و کامپیوتر عمل می کند.


حال باید به این سوال پاسخ دهیم که برنامه نویسی دقیقا در زندگی روزمره ما چیست؟ بهترین پاسخ این است که برنامه نویسی در همه مشاغل ما استفاده می شود زیرا همه سیستم های هوشمند توسط برنامه نویسی پشتیبانی می شوند. تلفن ها نمونه نهایی دستگاهی هستند که با کمک برنامه نویسی کار می کنند، همه برنامه های موبایل برنامه ریزی شده اند. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال هوشمند، لوازم دیجیتال آشپزخانه و حتی کامپیوتر همگی نمونه هایی از دستگاه های برنامه ریزی شده هستند.توسعه دهنده کیست و چه کار می کند؟

پس از پاسخ به این سوال که برنامه نویسی چیست، این سوال پیش می آید که برنامه نویس کیست و چه می کند؟ اکنون که با مفهوم برنامه نویسی آشنا شدید، باید بگویم که برنامه نویس کسی است که سعی می کند بهترین پاسخ ها را برای حل یک مشکل پیدا کند و با استفاده از برنامه نویسی آن را به کامپیوتر منتقل کند، کامپیوتر نیز این اطلاعات را دریافت کرده و پس از پردازش آن را نمایش می دهد. آن را در اکثر خروجی دلخواه. می توان نتیجه گرفت که برنامه نویس شخصی است که می داند چگونه یک مسئله را حل کند، آن را تجزیه و تحلیل و پیاده سازی می کند، پس از اجرا، مشکل را پیدا و رفع می کند و سپس خروجی نهایی را ارائه می دهد.
بیشتر بخوانید:بهترین وکیل در سعادت آباد

 

یادگیری برنامه نویسی
بدون شک برای همه افرادی که تصمیم به آموزش برنامه نویسی دارند سوالات مختلفی وجود دارد. سوالاتی مانند اینکه کدام زبان برنامه نویسی سودآورتر است؟ کدام زبان در آینده بیشتر استفاده خواهد شد؟ آموزش از کدام زبان های برنامه نویسی شروع شود و خیلی سوالات دیگر که با توجه به اطلاعاتی که دارید از شما پرسیده می شود.در ادامه این متن به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد تا در این مسیر تصمیم مناسبی بگیرید. با کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز با بهترین روش ها ترید کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

یادگیری برنامه نویسی

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که آموزش برنامه نویسی را باید با توجه به آخرین و به روزترین اطلاعات، نیازها، قابلیت ها، برنامه ها و محدودیت های موجود مشاهده کنید. به زبان ساده تر می توان گفت که با مطالعه این مباحث با زبانی آشنا می شوید که بیشتر از سایر زبان های برنامه نویسی استفاده می شود و همچنین کاربرد بیشتری دارد.

اگر تصمیم به یادگیری برنامه نویسی دارید، ابتدا باید مسیر پیش روی خود را در آن مسیر به دقت بررسی کنید و اطلاعات کاملی از آن به دست آورید. با این کار به راحتی می توانید مسیر خود را به سمت هدف مشخص کنید.

مراحلی که در آموزش برنامه نویسی با آن مواجه خواهید شد شامل مواردی مانند آشنایی با تعریف و توضیحات اولیه، آشنایی با مسیری که باید طی کنید، آشنایی با حوزه های مختلف برنامه نویسی، انتخاب زبان های برنامه نویسی، آشنایی با نحوه کدنویسی در زبان انتخابی شما می باشد. زبان و آشنایی با پیش نیازهای زبان های برنامه نویسی و در نهایت با کار شروع می شود.برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟

حالا که فهمیدید برنامه نویسی چیست و به چه کسی برنامه نویس می گویند، شاید شروع یادگیری این زبان برای شما جالب باشد، اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید. نگران نباشید، ما می خواهیم شما را در این زمینه نیز راهنمایی کنیم.
برای یادگیری زبان برنامه نویسی باید هدف خود را مشخص کنید، باید بدانید هدف شما از یادگیری زبان برنامه نویسی دقیقا چیست؟ پس از آن بهتر است این کارها را به ترتیب انجام دهید.
1. ابتدا با مفاهیم اولیه برنامه نویسی آشنا شوید.
2. از راه پیش رو آگاه شوید.
3. حوزه های برنامه نویسی را بشناسید.
4. زبان مورد نظر را انتخاب کنید.
5. روش های مختلف کدنویسی را بیاموزید.
6. در مورد پیش نیازها اطلاعات جمع آوری کنید.
7. شروع به یادگیری یک زبان برنامه نویسی کنید.


روش های یادگیری برنامه نویسی

برای یادگیری زبان برنامه نویسی باید مدام به روز باشید زیرا این زبان مدام در حال تغییر و به روز رسانی است و افرادی که در زمینه برنامه نویسی فعال هستند باید اطلاعات خود را دائما به روز کنند تا بتوانند برنامه ای بی عیب و نقص ارائه دهند.پس برای یادگیری زبان برنامه نویسی باید بر اساس آخرین اطلاعات خود عمل کنید و بدانید در چه زمینه ای از کدام زبان استفاده می شود. با هر روشی مانند دانشگاه رفتن، کتاب خواندن، دیدن سی دی های آموزشی و ... می توانید آن را یاد بگیرید. می توانید اقدام کنید.

 
 

شاخه های مختلف آموزش برنامه نویسی
پس از گذراندن مراحل ذکر شده، نوبت به سخت ترین انتخابی می رسد که یک توسعه دهنده باید انجام دهد. برنامه نویسی یکی از مشاغلی است که از شاخه های مختلفی تشکیل شده است و بیشتر افراد ترجیح می دهند اکثر آنها را بشناسند و از آن استفاده کنند. یعنی علاقه دارند که بتوانند همزمان برای موبایل، کامپیوترهای رومیزی و حتی طراحی وب اپلیکیشن طراحی کنند، شاید این کار برای شما کمی سخت و عجیب به نظر برسد، اما باید گفت که برای شما سخت نخواهد بود. افرادی که در این زمینه تخصص دارند.

شاخه های آموزش برنامه نویسی

 

البته از آنجایی که هر یک از شاخه ها به مجموعه ای از پیش نیازها نیاز دارند، بهتر است هر کدام را جداگانه مطالعه کرده و پس از مطالعه یکی از آنها به سراغ مبحث بعدی بروید.به این ترتیب هر یک از شاخه ها را به طور کامل یاد خواهید گرفت و مشکلی در روند آموزش پایتون وجود نخواهد داشت.

از جمله معروف ترین و پرکاربردترین شاخه های آموزش برنامه نویسی می توان به مواردی مانند برنامه نویسی برای وب، اندروید، دسکتاپ، ios، ماشین و غیره اشاره کرد.

 

بهترین زبان های برنامه نویسی سال های اخیر
بدون شک مهم ترین قسمت آموزش برنامه نویسی را می توان زبان های آن دانست. در این قسمت تصمیم داریم زبان هایی را که اخیراً بیشتر از سایر زبان ها استفاده می شوند و کاربرد بیشتری دارند را معرفی کنیم تا بتوانید با آنها آشنا شوید.

جاوا اسکریپت: یکی از زبان های برنامه نویسی است که توانسته با 69.8 درصد آرا خود را به عنوان یکی از محبوب ترین زبان ها معرفی کند. اگر شما یکی از برنامه نویسانی هستید که توسعه نرم افزار را انتخاب می کنند، جاوا اسکریپت ممکن است انتخاب خوبی به نظر برسد.

 

بهترین زبان برنامه نویسی

پایتون: اگر تصمیم دارید در دوره برنامه نویسی خود یک زبان آسان و ساده یاد بگیرید، زبان پایتون را به شما معرفی می کنیم. همچنین اگر به تازگی برنامه نویسی را یاد گرفته اید، این زبان بسیار مناسب خواهد بود، زیرا یادگیری و کدنویسی با آن در زمان نسبتاً کوتاهی امکان پذیر است.Php: PHP یکی از زبان های برنامه نویسی پویا است که برای طراحی وب سایت ها استفاده می شود. زبان برنامه نویسی PHP ویژگی های زیادی دارد که باعث شده این زبان به عنوان یکی از زبان های محبوب شناخته شود. البته لازم به ذکر است که این زبان منتقدانی نیز دارد که معتقدند این زبان برنامه نویسی زبان مناسب و باکیفیتی به نظر نمی رسد.

زبان های دیگری مانند پایتون، جاوا و نیز در زمینه برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. شما می توانید برنامه نویسی را با توجه به رشته ای که تصمیم دارید دنبال کنید یاد بگیرید و اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین آموزش SQL Server و Power BI ممکن است برای شما مفید باشد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

37 38 39 40 41 42 43 45 46 47 48 49

بهترین زبان های برنامه نویسی سال 2022
زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که روز به روز در حال افزایش هستند زیرا نیاز به کسب قابلیت های جدید و یافتن بهترین راه حل ها برای حل مشکلات دارند. اما به طور کلی چندین زبان جاوا اسکریپت، پایتون، پی اچ پی، جاوا، سییادگیری برنامه نویسی پایتون نیز یکی از دغدغه های علاقه مندان به این زبان است، این زبان بسیار ساده و آسان است که بهترین گزینه برای مبتدیان می باشد. می توانید آموزش پایتون را در یک دوره کوتاه و ساده مشاهده کنید و به راحتی شروع به کدنویسی کنید.

 
 

بازار کار در برنامه نویسی
برنامه نویسی یکی از مشاغلی است که انفورماتیک با آن سروکار دارد و به همین دلیل تقاضا برای آن وجود دارد. سازمان ها و شرکت های مختلف فعال در زمینه IT به یک برنامه نویس ماهر و حرفه ای نیاز دارند.

بازار کار که برای برنامه نویسی وجود دارد به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم می شود که در آن کارمندان بخش دولتی بر اساس مقررات دولتی درآمد دریافت می کنند و بخش خصوصی با توجه به زبان و وظیفه ای که دارند حقوق و دستمزد دریافت می کنند. با توجه به تمامی موارد فوق، بازار کار این حرفه در جای مناسبی قرار دارد و روز به روز بر تعداد افرادی که برنامه نویسی تدریس می کنند افزوده می شود.

با توجه به نکات ذکر شده در این متن، هم اکنون می توانید انتخابی مناسب در این زمینه داشته باشید.همچنین می توانید آموزش برنامه نویسی را از طریق کتاب ها، نرم افزارها و یا سایت هایی که در این زمینه فعال هستند مشاهده کنید.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

37 38 39 40 41 42 43 45 46 47 48 49

 

آموزش برنامه نویسی از ابتدا
اگر دانشی از برنامه نویسی ندارید، اما علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی حرفه ای و تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق هستید، این امکان وجود دارد. اما از آنجایی که برنامه نویسی شاخه ها و ابعاد گسترده ای دارد، باید گام به گام و اصولی آن را آموخت. اولین قدم برای یادگیری برنامه نویسی از صفر، آشنایی بهتر با برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی محبوب است. در مرحله بعد باید زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید تا بتوانید وارد دنیای برنامه نویسی شوید.

 برای یادگیری زبان برنامه نویسی و شروع برنامه نویسی، می توانید از بسته آموزشی یا آموزش های رایگان موجود در پلتفرم های محبوب استفاده کنید. هنگامی که با زبان برنامه نویسی انتخابی خود کاملا آشنا شدید، می توانید از ابزارها، فریمورک ها و استفاده از برنامه استفاده کنید. سعی کنید با نوشتن کدهای کوتاه و ساده کدنویسی را شروع کنید. سپس می توانید قدم به قدم در این حرفه پیشرفت کنید.خوب، به یاد داشته باشید که یک توسعه دهنده خوب باید همیشه اطلاعات خود را در این زمینه به روز کند و در برابر تغییرات انعطاف پذیر باشد.

 

آموزش برنامه نویسی 
یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی اندروید زبان C است. به طور کلی می توان گفت که هر جا از هر زبان برنامه نویسی استفاده شود، زبان C می تواند جایگزین آن شود. این زبان برنامه نویسی در طراحی اپلیکیشن ها کارایی زیادی دارد زیرا زبان C به دلیل داشتن محیط بسیار قدرتمند و قابلیت دیباگ یکپارچه توانایی ایجاد اپلیکیشن های مختلف برای گوشی های موبایل را دارد.

 زبان برنامه نویسی C را می توان برای ایجاد برنامه های کاربردی برای اندروید، ویندوز و iOS استفاده کرد. محیط های توسعه، کتابخانه و ابزارهای زیادی برای توسعه برنامه های اندروید با زبان برنامه نویسی C مانند Visual Studio، Android Studio، محیط برنامه نویسی Eclipse وجود دارد که هر کدام می توانند به عنوان گزینه ای مناسب برای توسعه کدهای C برای برنامه های اندرویدی استفاده شوند. این زبان برنامه نویسی زبانی است که یادگیری آن بسیار آسان است و هر فردی می تواند به راحتی کار با آن را بیاموزد.برای دریافت آموزش سی پلاس پلاس برای ثبت نام دوره C می توانید اینجا کلیک کنید.

 

آموزش برنامه نویسی پایتون
پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و همه منظوره است. این زبان نوعی اسکریپت متن باز است که بر روی پلتفرم های مختلف مانند ویندوز قابل اجرا می باشد و برای آموزش برنامه نویسی با پایتون باید ابتدا انواع داده ها و عملیات مقدماتی بر روی آنها، مفهوم باقی مانده عملگرها و خارج از قسمت را معرفی کنیم. به روز رسانی متغیرها، تبدیل داده ها به عبارات منطقی، عبارات شرطی، تابع ورودی و مفاهیم الگوریتم با مثال لیست ساختار داده تعریف لیست معرفی لیست قابلیت های لیست عملگرها i. آشنایی

 برای یادگیری این زبان ابتدا باید از مرحله مقدماتی شروع کنید و سپس دوره متوسط ​​را طی کنید تا به مرحله حرفه ای برسید. این زبان به دلیل قدرت زیاد و سهولت کار با آن در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوره های برنامه نویسی پایتون زیادی وجود دارد.

لازم به ذکر است که یادگیری این زبان نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و علاقه مندان به برنامه نویسی با پایتون می توانند از این دوره ها استفاده کنند.با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون، افراد می توانند وارد بسیاری از زمینه ها از جمله برنامه نویسی وب سایت، هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر شوند.

 

آموزش برنامه نویسی اندروید
سیستم عامل بسیار محبوب اندروید یکی از مهم ترین حوزه هایی است که نیاز به توسعه نرم افزار و تولید اپلیکیشن به صنعتی چالش برانگیز و پرسود تبدیل شده است. توسعه نرم افزارهای تلفن همراه و به طور کلی نرم افزارهای مرتبط با سیستم عامل اندروید با کد نویسی انجام می شود.

 سیستم عامل اندروید به طور پیش فرض از جاوا و چندین زبان دیگر پشتیبانی می کند. اما با کمک برخی ابزارها و فریم ورک ها می توانید اندروید را با کمک ربات های برنامه نویسی پایتون برنامه ریزی کنید. با یادگیری برنامه نویسی اندروید می توانید از طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایل درآمد ایده آلی کسب کنید.

 

 

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت یکی از مهم ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در زمینه وب است که پس از یادگیری HTML و CSS قابل یادگیری است. یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت چندان سخت نیست.اما باید در نظر داشته باشید که برخلاف زبان‌هایی که زبان‌های نشانه‌گذاری هستند، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی است که انتظار ندارید سریع و بدون زحمت آن را یاد بگیرید و برای رویارویی با چالش‌ها آماده باشید. درگیری های جدید و ذهنی را آماده کنید.

 یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت راهی برای طراحی صفحات وب جذاب تر و کاربرپسندتر است. تسلط بر زبان جاوا اسکریپت به دلیل ارتباط با HTML و CSS بخشی از سه هسته اصلی طراحی وب و نرم افزار و یکی از ارکان ورود به دنیای برنامه نویسی است. در واقع باید بگوییم که بدون آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت نمی توانید یک برنامه نویس حرفه ای شوید. با یادگیری این زبان، افراد می توانند با ساختار برنامه جاوا اسکریپت، مفاهیم برنامه نویسی شی گرا، مفهوم Multi Thread و غیره آشنا شوند. مشهور شدن.

 

آموزش برنامه نویسی PHP
زبان برنامه نویسی PHP نیز یکی از زبان های برنامه نویسی است که کاربرد اصلی آن در پیاده سازی صفحات وب پویا می باشد. یادگیری این زبان یکی از کارهای ضروری برای علاقه مندان به رشته برنامه نویسی است چرا که بازار کار مشاغل بسیار عالی در ایران و جهان دارد و با یادگیری آن می توانید به عنوان فریلنسر به راحتی کارهای مرتبط با زبان را انجام دهید. یا در شرکت های مختلف PHP پیدا شد، دوره های زیادی برای آموزش برنامه نویسی PHP برگزار می شود، در این دوره ها افراد ابتدا با نصب و راه اندازی PHP، آیتم های اولیه و نحو آرایه های سوپرگلوبال، توابع clarierdi، کوکی ها و جلسات، کنترل ساختار وآنها با هم آشنا می شوند. یادگیری PHP بسیار آسان است و افراد می توانند به سرعت آن را یاد بگیرند و از آن برای ایجاد پروژه های خود استفاده کنند. برخی از ویژگی های بارز و مهمی که باعث شده بسیاری از افراد این زبان را بیاموزند عبارتند از: پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث، پشتیبانی عمومی، سهولت استفاده، قابل حمل بودن، زبان متن باز مفید و غیره. نقل شده.

مدرسان پیشتاز دوره های آموزش تعمیرات موبایل با اساتید مجرب نیز برگزار میکند.

 

بیشتر بخوانید:

 

بیشتر بخوانید:

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی