dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

dominica

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری، دیدنی های ایران و جهان، رزرو هتل و مقایسه قیمت هتل ارزان، رستوران و کافه و هر آن چه درباره سفر و گردشگری باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

در دوره آموزش تعمیرات موبایل چه مباحثی تدریس می شود؟
در این دوره از صفر تا صد تمامی مباحث سخت افزاری و نرم افزاری در تمامی برندها که سیستم عامل آنها اندروید و آیفون می باشد به صورت کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

 

1

 

آیا مدارک آموزش تعمیرات موبایل معتبر است؟
بله پس از پایان دوره برای کارآموزان گواهینامه معتبر بین المللی از سوی سازمان فنی و حرفه ای صادر می شود.

دوره تعمیرات موبایل مقدماتی است یا پیشرفته؟
در این دوره مطالب صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزش داده می شود، به عنوان مثال تعویض هارد و تعمیر سی پی یو، الگوبرداری و عیب یابی و تعمیر انواع برد موبایل، تعویض آی سی به صورت کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

 

آیا ورود به بازار کار بعد از دوره آسان است؟
بله، چون آموزش کاملا عملی است و تمامی نکات آموزش داده شده است و پس از اتمام دوره پشتیبانی نامحدود داریم

آموزش تعمیرات موبایل ✔️ (از صفر تا صد مطابق بازار کار)
دوره آموزشی تعمیرات موبایل یکی از دوره های تخصصی الکترونیک و تعمیرات می باشد که به صورت کاملا عملی و زیر نظر بهترین اساتید کشور در آموزشکده فنی سازان برگزار می گردد.دوره تخصصی تعمیرات موبایل شامل دو قسمت آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل برای تمامی برندهای موبایل با سیستم عامل اندروید و آیفون می باشد. آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات موبایل به صورت تخصصی و به زبان ساده انجام می شود تا برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید.

برگزاری دوره جامع تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و تضمینی در کارگاه های مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن باعث شده تا آموزشگاه فنی سازان عنوان بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل در تهران را از آن خود کند.

مباحث مربوط به آموزش تعمیرات موبایل را از مبتدی تا پیشرفته در مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران بیاموزید و در پایان دوره گواهینامه معتبر بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید.

این فرصت بی نظیر را برای ورود به بازار پر سود و ثابت تعمیر موبایل از دست ندهید زیرا هزینه دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مقایسه با درآمدی که کسب خواهید کرد و تجربه ای که خواهید آموخت مبلغ ناچیزی است. پس از پایان دوره، فایل نرم افزار موبایل 2 ترابایتی رایگان به همراه pdf آموزشی این دوره را دریافت کنید.

 

چند ویژگی برتر آموزشگاه فنی سازان
1- استفاده از اساتید مجرب کشور برای آموزش

2- استفاده از دستگاه ها و ابزارات پیشرفته برای آموزش

3- ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای

4- ارائه خدمات رفاهی از جمله فراهم کردن خوابگاه برای هنرجویان شهرستانی

5- ارائه فایل ها و نرم افزارهای بروز از جمله فلش، روت ، سورت، رام

6- آموزش تعمیر بروزترین موبایل های بازار (آیفون ، سامسونگ ، هوواوی ، شیائومی و … )

 

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی سازان
از مزایای شرکت در این دوره آموزش تعمیر موبایل می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1- آموزش و معرفی قطعات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل

2- یادگیری و آموزش لوازم و قطعات ارتقاء یافته در تعمیرات موبایل

3- آموزش طریقه تشخیص قطعات تعویضی و تعمیری

4- یادگیری و کار با قطعات SMD و نحوه تست کردن آن ها

5- آموزش انواع lC ها و تمامی تجهیزات مدارهای موبایل

6- یادگیری طریقه ی کار کردن با لوازم اندازه گیری (مولتی متر ، اهم متر ،اسیلوسکوپ )

7- آموزش طریقه ی برداشتن ، جای گذاری و پایه سازی در هارد و بیس باند

8- یادگیری طریقه تعویض هارد گوشی در تمامی برندها

9- یادگیری طریقه ی تعویض فلت شارژر و فلت سنسور و نحوه جداسازی تاچ از ال سی دی

و …

 

چند ویژگی برتر دوره تعمیرات موبایل در فنی سازان
آموزشگاه فنی سازان یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه آموزش های فنی حرفه ای می باشد که دوره آموزش تعمیرات موبایل را در کارگاه های کاملا مجهز برگزار می کند.این کارگاه ها مجهز به جدیدترین ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل موجود در بازار کار می باشند. کارآموزان دوره آموزش تعمیرات موبایل در تکنی سازان این تجهیزات را در کیت های مجزا در اختیار دارند و زیر نظر مربیان با مهارت های مختلف تعمیر با آن کار می کنند.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشکده فنی سازان کاملا کاربردی و مختص بازار کار می باشد و کارآموزان پس از گذراندن دوره قادر خواهند بود اکثر مهارت های مربوط به تعمیر موبایل را به صورت مستقل و اصولی انجام دهند.

یکی از مزیت های ویژه آموزشکده فنی سازان تجربه بالای اساتید این مجموعه در آموزش تعمیرات موبایل می باشد. اساتید آموزشکده فنی سازان سالهاست که در زمینه آموزش تعمیرات سخت افزار و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل فعالیت دارند و اساتید دانشکده فنی سازان سال هاست که در بازار تعمیرات موبایل مشغول هستند. این مربیان به طور کامل از مسائل و چالش های موجود در بازار تعمیرات موبایل آگاه هستند و می توانند تخصص خود را به زبان آموزان منتقل کنند.

از طرفی زمان تحصیل در آموزشکده فنی سازان کاملاً منعطف و سازماندهی شده است تا فراگیران شهرستان بتوانند به راحتی در دوره ها ثبت نام کرده و مهارت را بیاموزند. یکی دیگر از مزایای آموزشگاه فنی سازان نسبت به سایر آموزشگاه ها پشتیبانی نامحدود و مادام العمر پس از دوره است، بدین معنا که اگر هر مشکل یا مساله ای در بازار کار برای کارآموزان اتفاق بیافتد اساتید آموزشگاه آنها را در جهت رفع مشکل راهنمایی خواهند کرد و کمک می کنند تا کارآموزان به تدریج مستقل شوند و به جایی برسند که دیگر به کمک اساتید نیازی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:آموزش آرایشگری زنانه و کسب درآمد در منزل

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در فنی سازان
برخی کارآموزان نگران این مساله هستند که شاید به دلیل عدم آشنایی با مطالب پایه نتوانند مهارت تعمیرات را به خوبی فرا بگیرند. دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی سازان یک دوره صفر تا صد می باشد که مطالب به شکل کاملا ساده و قابل فهم به کارآموزان منتقل می شود. در این صورت حتی کارآموزانی که آشنایی چندانی با کارهای فنی و به خصوص تعمیرات موبایل ندارند خواهند توانست به راحتی مفاهیم را یاد بگیرند و وارد حوزه تعمیرات موبایل شوند. در این دوره تمام مطالب از الکترونیک پایه تا مطالب پیشرفته به کارآموزان آموزش داده می شود.

برای متخصص شدن در حرفه ی تعمیرات موبایل باید یک سری موارد از جمله رفع عیب ها و ارورها را به طور حرفه ای یاد بگیرید که ما در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل به بیشتر این موارد اشاره خواهیم کرد که از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود :

 

1- program کردن هاردهای آیفون (Nand) و هاردهای اندروید
آنلاک کردن WiFi در مدل های 6s به بالا بدون باز کردن گوشی و انجام کارهای سخت افزاری روی برد.برنامه اندروید باکس VEI-medusapr II - easyjtagplus

جعبه نرم افزار آیفون: p7 - p7pro - p11 - p13

ماژول BGA 110 _ ماژول 32 بیتی/64 بیتی - (ماژول مادر) pro 1000s

 

2- Vls و Vlse:
برای برنامه ریزی باتری - LCD - faceID و...

از آیفون 8 به بعد، اگر ال سی دی جدید را هنگام تعویض ال سی دی برنامه ریزی نکنیم، ال سی دی تروتون فعال نمی شود.

و در برخی از مدل های آیفون مانند 12pro-12promax-12-13-13promax-13pro، ... در صورت برنامه ریزی نشدن دستگاه یا جابجایی آی سی با ارور Inportantdisplay مواجه می شویم.

 

3- کارت خوانی پیشرفته با برنامه های Dzkj، 2xw و ReEox:
برای بلوک دیاگرام، برای پروتکل های ارتباطی، برای مسیرهای داده - cmd - ولتاژ - 12s - 12c،...

برای Diodevalue، مقدار ولتاژ را از طریق نقشه های برد آنلاین و قوی و مراجع اینترنتی تعیین کنید

 

4- آموزش انواع خرابی و خطاهای گوشی:
ایرادات گوشی هایی که روی لوگو گیر کرده یا روی لوگو می مانند توسط برنامه های iTunes, 3utools مانند: Error9, 4013, 4014, -1,... ایجاد می شود.

 

5- رفع مشکل faceID:
اگر سنسور مجاورت، پروژکتور نقطه تعویض شود یا مشکلی وجود داشته باشد، نوار faceID اصلا کار نخواهد کرد.6- تعمیر دکمه هوم:
اگر دکمه هوم گوشی های آیفون تعویض شود یا مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است Tuchid یا Back کار نکند یا در هر دو حالت مشکلی پیش بیاید.

 

7- تخته برش:
اگر از پیچ بلند برای بستن برد مدار استفاده کنیم خطوط زیر آن بریده می شود و باید برد مدار تراشیده شود و دوباره خطوط وصل شود.داشتن خطوط صدا قطع می شود و باعث آسیب به میکروفون، بلندگو یا گیرنده می شود.

 

آموزش آشنایی با قطعات در تعمیر موبایل
از جمله قسمت هایی که در این دوره با آن آشنا خواهید شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میکروفون، اسپیکر، رسیور، نور پس زمینه، تاچ ال سی دی، موتور لرزش، دکمه های پاور، دکمه های افزایش و کاهش صدا، دکمه بیکسبی، سنسور مجاورت، سنسور RGB، سنسور استنتاج، باتری، قاب، برد شارژ، ولت برای شارژ، نوع سوکت شارژ، B/type، in/lightning

 

سوالات متداول کارآموزان
در دوره تعمیرات موبایل چه مباحثی تدریس می شود؟

در این دوره از صفر تا صد تمامی مباحث سخت افزاری و نرم افزاری در تمامی برندها که سیستم عامل آنها اندروید و آیفون می باشد به صورت کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

آیا مدارک آموزش تعمیرات موبایل معتبر است؟
بله پس از پایان دوره برای کارآموزان گواهینامه معتبر بین المللی از سوی سازمان فنی و حرفه ای صادر می شود.

دوره آموزش تعمیرات موبایل به صورت مقدماتی است یا پیشرفته؟
در این دوره صفر تا صد مطالب موجود در تعمیرات موبایل آموزش داده می شود به طور مثال تعویض هارد و تعمیر cpu , شابلون زدن و عیب یابی و تعمیر انواع بردهای موبایل , تعویض ic به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.

آیا بعد از دوره می توان به راحتی وارد بازار کار شد؟
بله , چون آموزش کاملا عملی هست و تمام نکات آموزش داده می شود و پشتیبانی نامحدود و پس از پایان دوره هم داریم

آموزش تعمیرات موبایل ✔️ (از صفرتا صد مطابق با بازار کار)
دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های تخصصی الکترونیک و تعمیرات است که به صورت صفر تا صد و کاملا عملی، زیر نظر برترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی سازان برگزار میشود.

دوره تخصصی تعمیرات موبایل شامل دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل در تمامی برندهای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و آیفون می شود. آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات موبایل به صورت تخصصی و با زبان ساده بیان میگردد تا برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید.

برگزاری دوره جامع تعمیرات موبایل به صورت حرفه ای و تضمینی در کارگاره های مجهز به ابزار و تجهیزات پیشرفته سبب شده تا آموزشگاه فنی سازان عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران را از آن خود کند.این کارگاه ها مجهز به جدیدترین ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل موجود در بازار کار می باشند. کارآموزان دوره آموزش تعمیرات موبایل در تکنی سازان این تجهیزات را در کیت های مجزا در اختیار دارند و زیر نظر مربیان با مهارت های مختلف تعمیر با آن کار می کنند.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشکده فنی سازان کاملا کاربردی و مختص بازار کار می باشد و کارآموزان پس از گذراندن دوره قادر خواهند بود اکثر مهارت های مربوط به تعمیر موبایل را به صورت مستقل و اصولی انجام دهند.

یکی از مزیت های ویژه آموزشکده فنی سازان تجربه بالای اساتید این مجموعه در آموزش تعمیرات موبایل می باشد. اساتید آموزشکده فنی سازان سالهاست که در زمینه آموزش تعمیرات سخت افزار و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل فعالیت دارند و اساتید دانشکده فنی سازان سال هاست که در بازار تعمیرات موبایل مشغول هستند. این مربیان به طور کامل از مسائل و چالش های موجود در بازار تعمیرات موبایل آگاه هستند و می توانند تخصص خود را به زبان آموزان منتقل کنند.

از طرفی زمان تحصیل در آموزشکده فنی سازان کاملاً منعطف و سازماندهی شده است تا فراگیران شهرستان بتوانند به راحتی در دوره ها ثبت نام کرده و مهارت را بیاموزند. یکی دیگر از مزایای آموزشگاه فنی سازان نسبت به سایر آموزشگاه ها پشتیبانی نامحدود و مادام العمر پس از دوره است، بدین معنا که اگر هر مشکل یا مساله ای در بازار کار برای کارآموزان اتفاق بیافتد اساتید آموزشگاه آنها را در جهت رفع مشکل راهنمایی خواهند کرد و کمک می کنند تا کارآموزان به تدریج مستقل شوند و به جایی برسند که دیگر به کمک اساتید نیازی نداشته باشند.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

 

چند ویژگی برتر دوره تعمیرات موبایل در فنی سازان

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در فنی سازان
برخی کارآموزان نگران این مساله هستند که شاید به دلیل عدم آشنایی با مطالب پایه نتوانند مهارت تعمیرات را به خوبی فرا بگیرند. دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی سازان یک دوره صفر تا صد می باشد که مطالب به شکل کاملا ساده و قابل فهم به کارآموزان منتقل می شود. در این صورت حتی کارآموزانی که آشنایی چندانی با کارهای فنی و به خصوص تعمیرات موبایل ندارند خواهند توانست به راحتی مفاهیم را یاد بگیرند و وارد حوزه تعمیرات موبایل شوند. در این دوره تمام مطالب از الکترونیک پایه تا مطالب پیشرفته به کارآموزان آموزش داده می شود.

برای متخصص شدن در حرفه ی تعمیرات موبایل باید یک سری موارد از جمله رفع عیب ها و ارورها را به طور حرفه ای یاد بگیرید که ما در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل به بیشتر این موارد اشاره خواهیم کرد که از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود :

1- program کردن هاردهای آیفون (Nand) و هاردهای اندروید
آنلاک کردن WiFi در مدل های 6s به بالا بدون باز کردن گوشی و انجام کارهای سخت افزاری روی برد.برنامه اندروید باکس VEI-medusapr II - easyjtagplus

جعبه نرم افزار آیفون: p7 - p7pro - p11 - p13

ماژول BGA 110 _ ماژول 32 بیتی/64 بیتی - (ماژول مادر) pro 1000s

 

 

 

2- Vls و Vlse:
برای برنامه ریزی باتری - LCD - faceID و...

از آیفون 8 به بعد، اگر ال سی دی جدید را هنگام تعویض ال سی دی برنامه ریزی نکنیم، ال سی دی تروتون فعال نمی شود.

و در برخی از مدل های آیفون مانند 12pro-12promax-12-13-13promax-13pro، ... در صورت برنامه ریزی نشدن دستگاه یا جابجایی آی سی با ارور Inportantdisplay مواجه می شویم.

 

3- کارت خوانی پیشرفته با برنامه های Dzkj، 2xw و ReEox:
برای بلوک دیاگرام، برای پروتکل های ارتباطی، برای مسیرهای داده - cmd - ولتاژ - 12s - 12c،...

برای Diodevalue، مقدار ولتاژ را از طریق نقشه های برد آنلاین و قوی و مراجع اینترنتی تعیین کنید

 

4- آموزش انواع خرابی و خطاهای گوشی:
ایرادات گوشی هایی که روی لوگو گیر کرده یا روی لوگو می مانند توسط برنامه های iTunes, 3utools مانند: Error9, 4013, 4014, -1,... ایجاد می شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

5- رفع مشکل faceID:
اگر سنسور مجاورت، پروژکتور نقطه تعویض شود یا مشکلی وجود داشته باشد، نوار faceID اصلا کار نخواهد کرد.6- تعمیر دکمه هوم:
اگر دکمه هوم گوشی های آیفون تعویض شود یا مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است Tuchid یا Back کار نکند یا در هر دو حالت مشکلی پیش بیاید.

1 1 1 1

7- تخته برش:
اگر از پیچ بلند برای بستن برد مدار استفاده کنیم خطوط زیر آن بریده می شود و باید برد مدار تراشیده شود و دوباره خطوط وصل شود.داشتن خطوط صدا قطع می شود و باعث آسیب به میکروفون، بلندگو یا گیرنده می شود.

 

آموزش آشنایی با قطعات در تعمیر موبایل
از جمله قسمت هایی که در این دوره با آن آشنا خواهید شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میکروفون، اسپیکر، رسیور، نور پس زمینه، تاچ ال سی دی، موتور لرزش، دکمه های پاور، دکمه های افزایش و کاهش صدا، دکمه بیکسبی، سنسور مجاورت، سنسور RGB، سنسور استنتاج، باتری، قاب، برد شارژ، ولت برای شارژ، نوع سوکت شارژ، B/type، in/lightning

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

آموزش آشنایی با قطعات در تعمیر موبایل

 

آموزش تخصصی و تخصصی تعمیر و عیب یابی موبایل
دوره آموزشی تعمیرات موبایل آموزشکده فنی سازان یک دوره کاملا حرفه ای و تخصصی است که به طور خاص بر روی مسائل نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های موبایل و تبلت های برندهای مختلف تمرکز دارد.امروزه تخصص حرف اول را در همه چیز می زند. تخصص سرمایه است. اگر در کار خود متخصص هستید، هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند این تخصص را از شما بگیرد.

تخصص در تعمیرات موبایل یک تخصص منحصر به فرد است که نیاز به دقت و حساسیت خاصی دارد. همچنین ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل کاملاً مختص این حوزه بوده و برای کار با بردهای الکترونیکی و قطعات موبایل طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل رشته تعمیرات موبایل خاص بود، افراد زیادی به خصوص در بین جوانان به این رشته علاقه مند هستند. هر ساله افراد زیادی از دانشکده فنی سازان در رشته تعمیرات موبایل فارغ التحصیل شده و وارد بازار کار می شوند.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

37 38 39 40 41 42 43 45 46 47 48 49 50

 

میزان درآمد شما پس از آموزش و آموزش تعمیرات موبایل
میزان درآمد سرویس موبایل بستگی به تقاضا در این بازار دارد. امروزه هر فردی حداقل یک گوشی موبایل دارد و بازار خرید و فروش و همچنین تعمیر گوشی موبایل بسیار گسترده است. این گسترش بازار تعمیرات موبایل باعث شده است که تعداد سفارشاتی که تعمیرگاه های موبایل در روز دریافت می کنند نسبت به سایر حوزه های فنی بسیار بیشتر باشد.

از طرفی تعمیر موبایل یک زمینه کاملا تخصصی است که هزینه تعمیر آن قابل قبول و رضایت بخش است.از طرفی مراکز خدماتی به غیر از تعمیر موبایل، لوازم جانبی موبایل را نیز به فروش می رسانند و همین دلایل باعث شده است که تعمیر موبایل به یک تجارت بسیار پرسود و سودآور تبدیل شود.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 23 24 25

 

آموزش تعمیرات موبایل به سخت افزار و نرم افزار محدود نمی شود!
اهمیت آموزش تعمیرات تلفن همراه در سال های اخیر افزایش یافته است و از یک سو گرانی گوشی موبایل و از سوی دیگر عمر مفید تلفن همراه باعث شده تعمیر موبایل بسیار داغ و جذاب باشد.با تکمیل شدن در دوره تعمیرات موبایل، می توانید آینده خوبی را برای خود متصور شوید.

برخی از وب سایت ها آموزش تعمیرات موبایل ارائه می دهند و شما می توانید فایل های آنها را دانلود و استفاده کنید. برخی از مراکز آموزش تعمیرات تلفن همراه راه اندازی شده است تا تعمیرکاران تلفن همراه در این زمینه آموزش ببینند و با مراجعه به این مراکز اقدام به تعمیر گوشی سامسونگ کنند.

اما آموزش تعمیرات موبایل باید کاربردی باشد و با ابزارهای مختلف کار کند تا بتوانید از این دوره ها بهره مند شوید.

بسیاری از مراکز آموزش تعمیرات تلفن همراه نحوه تعمیر انواع گوشی تلفن همراه را آموزش می دهند

امروزه اکثر مردم از بسیاری از گوشی های سامسونگ استفاده می کنند.گوشی سامسونگ یکی از بهترین گوشی های بازار ایران است که طرفداران خود را دارد و هر روز بر تعداد مدل ها و طرفداران آن افزوده می شود. آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ به قدری گسترده و متنوع است که بلافاصله پس از ارائه مدل جدید، آموزش آن آغاز می شود.

اما در سال های اخیر تمایل مردم به استفاده از گوشی های ارزان تری مانند شیائومی از بین رفته است، تعمیر هر مدل از این گوشی ها مستلزم شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل است زیرا هرکسی نیازمندی های خاص خود را دارد.

آموزش تعمیرات موبایل یکی از نیازهای کسب و کار امروزی موبایل است. امروزه به ندرت فردی را می یابید که گوشی هوشمند نداشته باشد، یعنی بازار کار بزرگ و جذابی برای دانشجویان وجود دارد که بتوانند پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل مجوز لازم را دریافت کرده و شروع به کار کنند.

 

 

 

3mp 1mp 2mp 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی